News Flash:

Yoga, un remediu ideal impotriva balonarii la stomac

17 Ianuarie 2013
1988 Vizualizari | 0 Comentarii

Exercitiile simple de yoga au un efect benefic si te ajuta sa scapi de senzatia enervanta de balonare. Inainte sa te apuci de exercitiile fizice, este bine sa renunti la bauturile carbogazoase. Cu cat bei mai mult suc acidulat, cu atat stomacul tau se va largi si se va umple cu aer. Iar aerul trebuie eliminat cumva, nu? Asa apar flatulentele. Acum iata exercitiile care iti linistesc stomacul si contribuie la combaterea balonarii.
 
Un alt exercitiu nemaipomenit de eficient pentru combaterea balonarii este rasucirea din fandare. Pune-te in pozitia de fandare, cu genunchiul drept indoit si piciorul stang intins in spate. Genunchiul trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade. Fandeaza pana cand genunchiul piciorului stang atinge pardoseala.

In acest timp, intinde coatele in lateral si asaza palmele una in fata celeilalte. Inspira, apoi expira si rasuceste-ti trunchiul spre dreapta, aducand cotul stang la genunchiul drept. Mentine pret de 5 respiratii, apoi repeta exercitiul invers.4. Postura Sarvangasana
 
Postura Sarvangasana este poate cel mai simplu exercitiu yoga, mai ales ca ai luat contact de nenumarate ori cu acesta inca din timpul scolii, cand la orele de educatie fizica trebuia sa stai in pozitia lumanare.

Sarvangasana este un exercitiu simplu, ce activeaza tiroida si o determina sa secrete mai multi hormoni ce inhiba apetitul. Daca nu mananci mult si repede, sansele tale de a fi balonata scad considerabil.

Intinde-te pe saltea, cu palmele lipite de sol. Expira si indoaie genunchii pana ajungi la barbie. Acum respira normal. Sprijina fesele cu mainile si ridica trunchiul pana ajunge sa fie perpendicular pe podea. Pentru o pozitie optima, va trebui sa muti treptat mainile catre talie.

Chiar daca nu vei reusi sa stai perfect in aceste posturi din prima incercare, persevereaza! Cu timpul, vei observa ca nu te mai balonezi atat de usor si vei reusi sa-ti antrenezi tot corpul.

 
Postura balasana sau postura copilului te ajuta scapi de senzatia de stomac umflat, dar este recomandata si daca vrei sa atenuezi durerile de spate si de gat. Asaza-te in genunchi si apleaca-ti trunchiul in fata.

Intinde mainile in fata, pe pardoseala (saltea), si lipeste-ti fruntea pe un prosop asezat in fata ta. Palmele pot fi asezate fie pe sol, fie le intinzi in spate.2. Postura Pawanmuktasana
 
Mentine o vreme, apoi intinde piciorul stang si mentine-l pe cel drept indoit. Inspira si apasa genunchiul drept pe piept. Cand simti ca nu-ti mai poti tine respiratia, expira, in timp ce incerci sa-ti atingi genunchiul cu nasul. Repeta procedeul si pentru piciorul drept.

Aceasta pozitie simpla de yoga provoaca stomacul sa elimine surplusul de aer plin flatulente. Daca nu suferi de balonare, nu vei avea "vanturi". Odata ce elimini aerul, te vei simti mai usoara si vei scapa de disconfort.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

yoga balonare suc acidulat combaterea balonarii postura sarvangasana
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1555 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014197 (s)