News Flash:

Vrei sa ai un abdomen plat? Iata ce este recomandat sa mananci

27 Ianuarie 2013
1718 Vizualizari | 0 Comentarii

Rulouri - Se prepară sub formă de rulouri tortilla umplute cu diferite legume, ton sau pui, nu uitaţi să adăugaţi o lingură de ulei de masline. Acestea sunt foarte hrănitoare şi încărcate cu substanţe nutritive utile.

Migdale - Cercetarile din 2003 au arătat că persoanele care consuma zilnic 50g de migdale prime obţin rezultate maxime în reducerea circumferintei taliei, comparativ cu persoanele care au mancat intr-o maniera similara, dar fără migdale. Amintiti-va ca migdalele sunt o gustare perfecta sau pot fi folosite pentru senzaţia de saţietate dintre mese.

Ciocolată cu conţinut ridicat de cacao - Dacă nu puteti rezista tentatiei de a manca ceva dulce, încercaţi să înlocuiţi ciocolata cu lapte, cu unul natural.
Cercetarile din 2008 au arătat că oamenii, care mananca ciocolata intre mese, au primit 15 la suta mai putine calorii in timpul unei mese normale.

Fructe de mare - Cele mai multe fructe de mare sunt extrem de scazute in calorii, încărcate cu proteine şi pline de substante nutritive benefice pentru sănătatea ta, omega-3 acizi grasi si seleniu, care intaresc sistemul imunitar. Pregătirea lor durează doar câteva minute pe grătar.

Piureuri de fructe - Piureurile de fructe nu contin numai antioxidanti, unele dintre ele conţin si grasimi monosaturate. Adăugarea untului de arahide în fructe şi iaurt, creste aportul de grăsimi sănătoase şi îmbogăţeşte în continuare aromele.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

rulouri migdale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1477 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021185 (s)