News Flash:

Vrei sa ai sani frumosi si sanatosi? Iata exercitiile recomandate

28 Iulie 2013
1266 Vizualizari | 0 Comentarii

Este bine ca orice femeie sa faca macar 15 minute de gimnastica pe zi, pentru ca sanii sa-si pastreze frumusetea sau sa o redobandeasca. Foarte importante in realizarea acestui aspect, sunt exercitiile de ridicare a muschilor pectorali, exercitii ce ii vor ajuta pe acestia sa nu-si piarda din tonicitate si astfel sanii sa “cada”.

Exerciciul 1

Pozitia de plecare: Stati in picioare, cu bratele intinse vertical deasupra capului.

Intindeti bratele cu forta spre spate.

Reveniti cu bratele in fata de-a lungul corpului.

Exercitiul 2

Pozitia de plecare: Stati in picioare cu bratele intinse lateral la nivelul umerilor.

Intindeti bratele cu forta spre spate.

Coborati-le de-a lungul corpului si reveniti cu ele in fata.

Exercitiul 3

Varianta 1. Pozitia de plecare: Stati in picioare, indoiti bratele, lipiti palmele intre ele la nivelul pieptului cu degetele orientate in sus.

Apasati cu putere o palma de cealalta ca si cum ati vrea sa striviti ceva intre ele.

Decontractati muschii si reluati. Efectuati 20 de repetari.

Varianta 2 . Pozitia de plecare: Stati in picioare, indoiti bratele la nivelul pieptului, impreunati numai degetele, palmele trebuie sa ramana desfacute si apasati ca mai sus.

Exercitiul 4

Pozitia de plecare: Stati in picioare cu bratele intinse lateral.

Incrucisati bratele intinse in fata . Stangul peste dreptul si dreptul peste stangul de 12 ori.

Mainile trebuie sa fie intinse cu palmele in jos. Faceti exercitiul cu forta.

Reveniti cu bratele la pozitia initiala.

Exercitiul 5

Pozitia de plecare: Stati “ghemuita”, cu picioarele incrucisate, indoiti bratele si puneti palmele pe lumeri.

Impingeti coatele cat de mult puteti spre spate. Faceti 3 repetari.

Impingeti coatele cat de mult puteti spre fata. Faceti tot 3 repetari.

Exercitiul 6

Pozitia de plecare: Stati in picioare cu mainile intr-o banda elastica. Intindeti bratele lateral. Banda elastica trebuie sa opuna rezistenta. Faceti 12 repetari in aceasta pozitie si reveniti.

Lasati mainile in elastic si ridicati bratele vertical in sus. Departati mainile pana cand bratele sunt laterale si elasticul in spate. Faceti 12 repetari.

Exercitiul 7

Faceti miscari circulare cu coatele. Cat mai multe repetari.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sani exercitii gimnastica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1538 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014419 (s)