Volanul masinii tale contine de noua ori mai multi microbi decat capacul unei toalete

25 Aprilie 2011

Cercetatorii britanici au descoperit ca in timp ce pe o suprafata de circa sase centimetri patrati se afla circa 80 de bacterii, circa 700 de bacterii periculoase se gasesc in interiorul masinii.

7 obiecte din afara casei tale pe care misuna mii de microbi

Potrivit Daily Mail, volanul unei masini contine de noua ori mai multi microbi decat capacul unei toalete. Un studiu britanic a aratat ca circa 42% dintre automobilisti mananca in timp ce conduc. Doar o treime dintre cei intervievati curata interiorul masinii o data pe an, in timp ce 10% spun ca nu s-au deranjat niciodata sa stearga suprafetele sau sa dea cu aspiratorul.

Cosurile de cumparaturi mai murdare decat o toaleta. Unul din doua este contaminat cu o bacterie care provoaca infectii digestive si urinare

"In timp ce cele mai multe bacterii au putine sanse sa creeze probleme de sanatate, in unele masini s-a descoperit ca gazduiesc un numar de specii de bacterii cu potential nociv. Cei mai multi oameni isi curata casele, dar isi neglijeaza masinile. Iar masina este mediul perfect pentru ca bacteriile sa creasca, in special daca mananci si mai cad si resturi de mancare prin jur", a declarat dr. Ron Cutler, director in stiinte biomedicale la Universitatea Queen Mary din Londra.

6 focare de infectie din casa ta. Sfaturi pentru pastrarea curateniei