News Flash:

Vitaminele sunt esentiale pentru sanatatea sexuala. Vezi care nu trebuie sa lipseasca barbatilor

25 Iulie 2011
2350 Vizualizari | 1 Comentarii

Libidoul ridicat si erectia, asta definesc sanatatea sexuala masculina, dar din pacate, factori precum imbatranirea sau folosirea antidepresivelor, printre altele, le pot pot pune bete in roate barbatilor. Vestea buna este ca o parte dintre acesti factori, precum dieta, pot fi controlati, iar o alimentatie sanatoasa nu este raspunzatoare doar de felul in care arati in lenjerie intima, ci si de felul in care merg lucrurile dupa ce aceasta dispare, conform How Stuff Works. 

Vitaminele sunt esentiale pentru sanatatea ta sexuala, Iar asupra unui aspect, oamenii de stiinta s-au pus de acord: e cel mai bine sa iti iei vitaminele din dieta si nu din suplimente. Iata vitaminele care nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta:  

1. Vitamina C
Lamaile nu sunt doar pentru domnisoarele extrem de atente cu silueta. Ele ajuta barbatii, alaturi de alte citrice, ardei grasi, cartofi si capsuni, sa aiba o erectie mai puternica, imbunatatind circulatia sangvina inclusiv in zona organelor genitale. 

O circulatie buna inseamna o erectie puternica, iar vitamina C este cruciala in acest proces. Mai ales in cazul barbatilor in varsta este esentiala. Ca si bonus, vitamina C ajuta la tratarea infectiilor urinare. 

Totusi, nu trebuie sa se exagereze; prea multa vitamina C poate duce la diaree, care, la randul ei, ruineaza intreaga seara. A nu se depasi sub nicio forma 2.000 de miligrame. 90 de miligrame e tot ce-ti trebuie de obicei. Daca esti insa fumator, retine ca ai nevoie de inca 35 de miligrame de vitamina C pe zi.

2. Acidul folic
Acidul folic (vitamina B9) nu este necesar doar femeilor care isi doresc sa devina mamici. El a fost adaugat in multe alimente in SUA, de la paste pana la cereale ori faina, nu doar pentru a micsora riscul de defecte din nastere, ci si pentru ca s-a observat ca exista o legatura intre acesta si un risc mai mic de sperma anormala. Unii cercetatori spun ca volumul de sperma creste daca acidul folic este combinat cu zinc. 

Asa ca, daca nu locuiesti in SUA sau in alte tari in care alimentele au fost imbogatite cu acid folic, aminteste-ti din cand in cand de sparanghel si avocado ori chiar de banane, papaya sau pepene galben. Si sucul de rosii este excelent, cu conditia sa nu te bazezi doar pe Bloody Mary. 

3. Carnitin si vitamina E
Carnitin nu este o vitamina. In timp ce despre vitamina E unele studii au aratat ca are efect benefic asupra spermei, exista chiar mai multe dovezi in acest sens in ceea ce priveste carnitinul. Desi nu este considerat un nutrient esential, suplimentele de carnitin ajuta in caz de disfunctii sexuale, imbunatatind calitatea spermei si facand spermatozoizii mai mobili. 

Desi oamenii de stiinta inca nu s-au inteles, existand si studii pro, dar si contra, cele mai multe scot in evidenta beneficiile acestui supliment. 

In ceea ce priveste Vitamina E, aceasta are indejuns de multe beneficii incat sa apelezi la ea: este antioxidant, intareste sistemul imunitar si te ajuta sa te feresti de cheaguri, printre altele. Poate fi gasita in migdale, alune si seminte de floarea-soarelui. 

4. Vitamina B12
Deficienta de vitamina B12 te poate face sa te simti extrem de obosit si slabit, fara vreun chef de sex. Vitamina B12 are grija, printre altele, de nervii si celulele din sange, asa ca o carenta se rasfrange pe multe alte fronturi in afara de cel sexual. 

Poate fi obtinuta cu usurinta din carnea de miel, ficat, sardine, vaca, fructe de mare. Vegetarienii si-o pot procura din oua si cateva tipuri de branza, insa veganii au cel mai adesea carenta la acest capitol. 

Un alt grup de risc este cel de peste 60 de ani, din motive pe care medicina nu le poate explica inca. In cazul varstnicilor, deficienta a fost legata de o reducere a cantitatii de sperma si de o mobilitate redusa a spermatozoizilor. Desi cercetarile sunt in curs, s-a aratat ca Vitamina B12 ajuta. 

5. Niacina (vitamina B3)
B3 este un membru important al familiei vitaminei B, cand vine vorba de sanatatea sexuala, pentru ca ajuta la formarea hormonilor sexuali si imbunatateste circulatia (aspect important cand te afli in asternuturi cu inca cineva). In plus, are grija sa dormi bine si te ajuta in caz de disfunctii sexuale. 

Nu e nevoie sa apelezi la suplimente de niacina, obtinand tot ce ai nevoie din dieta - laptele, sfecla si carnea rosie sunt cele mai bune surse. De altfel, o viata sexuala sanatoasa presupune sa mergi mai des la piata ori macelarie si mai rar pe la supermarket, pentru chipsuri. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vitaminele vitamina c acidul folic vitamina b9 vitamina b12 niacina
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

mihai  | #7848
Crezi ca marimea penisului conteaza ? Bineinteles ca Da ,conteaza !! "Femeile prefera barbatii mai dotati" potrivit declaratiilor celor mai renumiti consilieri de cupluri , e de stiut faptul ca exista o multime de aparate creme ,pompe ,pastile magice pentru marirea penisului pe internet care nu functioneaza! pastilele pe langa faptul ca sunt extrem de costisitoare nu functioneaza ele reprezinta doar un supliment alimentar la alt pret desigur... eu unul am incercat cu succes exercitiile de pe site-ul maresteti-penisul .com si am avut rezultate considerabile inca din primele saptamani ,cat despre operatiile chirurgicale nu cred ca are rost sa povestim, riscul la care te supui este mult prea mare... nu cred ca merita sa ti-l asumi si pe deasupra pretul unei astfel de operatii este destul de piperat si nu prezinta nici o garantie, mai mult poate genera pierderea sensibilitati organului sau impotenta in cel mai bun caz.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1686 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021432 (s)