News Flash:

Vitaminele B1 si B2 amelioreaza sindromul premenstrual. Vezi ce alimente te pot ajuta

9 Martie 2011
2450 Vizualizari | 0 Comentarii

Femeile pot ameliora simptomele sindromului premenstrual daca mananca mai des alimente ce contin tiamina si riboflavina, arata un nou studiu. 

Potrivit cercetatorilor de la Universitatile Harvard, Massachusetts si Iowa, simptomele sunt ameliorate cu 35% daca se consuma alimente precum fasole, iaurt si spanac, bogate in vimaminele B1 (tiamina) si B2 (riboflavina). In afara de aceste alimente, femeile ar trebui sa consume mai multe oua, soia, si ficat, dar si seminte de floarea-soarelui, ton, mazare, linte, cele din urma bogate in tiamina.

Totul despre vitamina B1. Gatitul si anticonceptionalele se numara printre inamicii acestei vitamine 

In cadrul unui studiu realizat de cercetatorii de la cele trei universitati s-a aratat ca femeile care consumasera alimente cu o concentratie mare de tiamina si riboflavina s-au simtit mult mai bine in acea perioada delicata a lunii. 

Totul despre vitamina B2. Lumina, alcoolul si cafeaua se numara printre inamicii acestei vitamine
 

In ceea ce priveste concentratia de vitamina B3 (niacina), vitamina B6, folati si vitamina B12, nu s-a observat vreo legatura intre acestea si severitatea simptomelor. Nici suplimentele de vitamina B nu au ameliorat simdromul. 

Statisticile arata ca 3 - 8% dintre femei sufera de o forma severa de sindrom premenstrual, cel mai adesea cauzata de fluctuatiile hormonale. Alte posibile cauze sunt si nivelul scazut de vitamine si minerale, consumul de alimente sarate (ce cauzeaza retentia fluidelor) si consumul de alcool si cafeina, ce afecteaza nivelul energiei si starii generale.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sindrom premenstrual
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1573 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014653 (s)