News Flash:

VIDEO - 10 reguli si exercitii pentru un abdomen plat

31 August 2016
2193 Vizualizari | 0 Comentarii
Un abdomen plat nu doar ca arata bine dar este si un semn de sanatate. Grasimea din jurul taliei înseamna ca ai grasime si în jurul organelor ceea ce este foarte rau pentru functionarea lor, adica pentru sanatatea ta.

Cu alte cuvinte, chiar daca nu esti supraponderal(a), daca ai grasime colacei în jurul taliei înseamna ca trebuie sa slabesti.
Trebuie sa mai stii ca muschii frumos reliefati nu se obtin doar facand abdomene, cel putin nu în cazul femeilor si chiar si pentru barbati este foarte complicat. Aspectul abdomenului depinde major de ceea ce mananci dar si de alti factori.

Iata 10 reguli care trebuie respectate:

1. Fara prajeli
Prajelile n-au ce cauta în viata ta daca-ti doresti un abdomen demn de un model de fitness. si asta pentru ca pana si cea mai sanatoasa si dietetica mancare, prin prajire, mai ales în uleiuri nepotrivite, se îmbogateste în grasimi nesanatoase si îsi mareste exponential numarul de calorii. De exemplu, un cartof fiert sau copt, apoi racit, este ideal în cura de slabire, pentru ca are în jur de 80 de kcal la 100 de grame, si te mai si ajuta la cresterea masei musculare, prajit ajunge la 400 de kcal/100 g, nu mai creste nicio masa musculara ci stratul de sunca, prin aportul de grasimi proaste.

Cum sa arzi grasimea de pe abdomen 

2. Micul dejun e sfant
Este cea mai importanta masa a zilei si trebuie sa fie si cea mai bogata pentru ca este esential sa-i dai organismului combustibil în acea parte a zilei în care este cel mai activ.
Înfometarea este cea mai mare greseala pentru ca va duce la încetinirea proceselor metabolice, formarea de depozite de grasime pentru ca organismul va reactiona la atacul la care este supus si-si va face provizii plus ca energia de care are nevoie si-o va lua prin arderea masei musculare, tocmai cea care consuma, de altfel, mai multe calorii. Asa ajungi sa fii slabanog(oaga) cu burta si cu numeroase dezechilibre.

3. Program regulat de mese
Adica 3 mese principale si 2 gustari, micul dejun fiind cea mai bogata dintre ele. Isi va regla metabolismul, vei manca fix atunci cand organismul este la activitatea maxima, deci nu te vei îngrasa, si, per total, neînfulecand pe baza de foame de lup, vei manca fix atat cat ai nevoie, nu mai mult.

4. Fara fast food, rontanele, bauturi carbogazoase si alcool
Adica fara calorii goale si grasimi nesanatoase. Decat sa mananci de dragul de a manca, mai bine faci ceva constructiv pentru corpul tau. Adica sa-i asiguri nutrientii de care are nevoie. Ceea ce mancarea de tip fast food, biscuitii, chipsurile, covrigeii si alte prostii nu fac.

Ce sa mananci pentru a avea un abdomen fara grasime 

5. Taie din dulciuri
Produsele de cofetarie, patiserie, bombonele, în general bombele de zahar rafinat, nu fac decat sa te îngrase, satisfactia este de scurta durata si-ti vor provoca si dependenta.

6. Atentie la sare
Masura este esentiala în toate. si calitatea, de asemenea. Aportul zilnic de sare pentru un adult trebuie sa fie de circa 5-6 grame, aici referindu-ma la toata cantitatea, adica si ce iei din alimente, nu doar sare la propriu. Asadar trebuie sa fii atent(a) la etichete. Aportul exagerat duce la dezechilibre, în special circulatorii, dar si eliminarea completa de asemenea.
Este important si ce fel de sare mananci. Profesorul Gheorghe Mencinicopschi spune ca sarea rafinata este, practic, clorura de sodiu, pe cand sarea marina, cea pe care o si recomanda, mai contine si amulte alte micro si macro elemente, cum ar fi magneziu, potasiu si iod natural. Sarea rafinata nu a fost lasata de Dumnezeu pe planeta deci nici oamenii nu au mancat-o dintotdeauna.

7. Imbogateste-ti dieta cu fibre si proteine
Fibrele favorizeaza digestia iar proteinele intensifica procesele metabolice si sunt esentiale pentru cresterea masei musculare. Asadar vor veni sa completeze si sa intensifice rezultatele antrenamentelor tale.

8. Hidrateaza-te
Absolut de fiecare data spun ca hidratarea este esentiala pentru organism în primul rand pentru ca fiecare celula are nevoie de apa ca sa functioneze optim.

9. Odihneste-te
Odihna este si ea foarte importanta în primul rand pentru ca organismul are nevoie de regenerare. Daca nu va functiona la parametrii optimi, va intra în regim de avarie, îsi va încetini procesele si se va apuca sa-si faca provizii sub forma de depozite de grasimi. Ati ghicit! Fix acolo unde nu va doriti adica pe abdomen.

De 6-8 ore de odihna are nevoie un adult, de preferat între orele 22 si 6 dimineata.

10. Fa exercitii cardio, pe langa exercitiile specifice
si, desigur, pentru definirea frumoasa a muschilor abdominali este nevoie de munca. Adica de exercitii specifice.
Iata o serie de exemple:

sursa: andreeasava.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Video


abdomen plat sanatate grasimea organelor slabesti fara prajeli
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1628 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020873 (s)