News Flash:

Vezi care sunt inamicii grasimii de pe abdomen si coapse

27 Ianuarie 2014
2548 Vizualizari | 0 Comentarii
Grasimea de pe abdomen si coapse este una din cele mai mari probleme ale femeilor. Grasimea din aceste locuri se formeaza repede, dar dispare cu mare reutate si dupa mult efort. Indulcim efortul si iti aratam cum scapi de grasimea de pe abdomen si coapse ceva mai repede. 
Grasimea de pe abdomen si coapse are doi inamici: miscarea si dieta echilibrata.

Vezi si: Avocado combate inflamatiile
 
Aleargari usoare 
Alearga cel putin 30 de minute de patru ori pe saptamana, cel putin. Acest ritm duce la intensificarea metabolismului. Vei arde mai multe grasimi, chiar si atunci cand nu faci nimic. 
Exercitii intense
O repriza intensa de fitness la inceputul programului de gimnastica, cel putin de doua ori pe saptamana, este unul din trucurile cele mai bune pentru ca metoda determina arderea cu 20% mai intesa a grasimilor si mai ales grasimea de pe abdomen si coapse.
Dieta proteica 
Proteinele trebuie sa faca parte din meniul de la micul dejun si de la masa de pranz. Consumul crescut de proteine favorizeaza arderea grasimilor si, in special, grasimea de pe abdomen si coapse.

Vezi si: Dieta Low Fat
 
Ceai verde si cafea
Si ceaiul verde si cafeaua au ca efect accelerarea metabolismul, cresc usor temperatura corpului si intensifica arderile.

Minim 1200 de calorii pe zi
Orice dieta care impune mai putin de 1200 de calorii zilnic este un dezastru pentru metabolism. Vei pierde masa musculara si vei acumula grasime. mai putin de 1200 de calorii duce la  infometare, iar in replica metabolismul va stimula depunerea de grasimi, ca masura de supravietuire. Solutia ideala, in cursul unei diete este diminuarea aportul de calorii in mod gradat cu cel mult 250 pe zi. O reducere brusca a aportului de calorii determina lenevirea metabolismului.

Vezi si: Nuca de cocos, aliatul ficatului intoxicat cu alcool 

Nu sari peste mese
A trece peste o masa aduce perturbari metabolismului, care, daca nu primeste un aport alimentar regulat, va avea tendinta sa faca depozite. Este foarte important ca nici o masa sa nu depaseasca limita a 600 de calorii pentru ca peste aceasta valoare grasimea de pe abdomen si coapse se acumuleaza. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1755 (s) | 23 queries | Mysql time :0.038845 (s)