News Flash:

Unde se gasesc grasimile hidrogenate?

3 August 2012
1201 Vizualizari | 0 Comentarii

Grasimile nesaturate abunda in majoritatea alimentelor procesate, ele avand proprietati care le recomanda pentru mentinerea indelungata a aromei, gustului si prospetimii. Prajiturelele, fursecurile, popcornul, produsele de patiserie, margarinele, maionezele, saratelele, gogosile, chipsurile, cartofii prajiti, toate sunt surse de grasimi hidrogenate. Si parca toate isi fac loc in alimentatia noastra zilnica, nu?

Peste 80% din grasimile nesaturate au provenienta industriala (alimente intens procesate), iar 20% se gasesc in produse naturale, precum carnea si lactatele, in special cele de vaca. Carnea grasa si lactatele integrale pot avea si un continut suplimentar crescut de grasimi saturate, deci pericolul este si in acest caz, crescut.

Prezenta grasimilor nesaturate in carne si lactate trebuie sa intereseze in special persoanele care isi bazeaza intregul regim alimentar pe astfel de produse. Inlocuirea lor cu carnea slaba (de pui sau peste) si cu lactate degresate sau semidegresate poate reduce semnificativ riscul de dezvoltare sau agravare a unor afectiuni cardiace.

Prea multe alimente bogate in grasimi nesaturate? Specialistii ne sfatuiesc cu ce sa le inlocuim: cu produse naturale, bogate in vitamine si antioxidanti! Acestea nu numai ca sunt lipsite de astfel de bombe nutritive, dar au si continutul optim de minerale, fibre si oligoelemente. Beneficiile pentru sanatate sunt foarte variate si numeroase, si ele deriva din cateva alegeri simple.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2100 (s) | 34 queries | Mysql time :0.056797 (s)