News Flash:

Un regim pe cat de usor, pe atat de eficient pentru slabit

26 Februarie 2013
2742 Vizualizari | 0 Comentarii

Micul dejun in fiecare zi: 2 oua fierte tari, o felie de paine, ceai sau cafea cu zaharina

Luni, miercuri si vineri: La pranz: 250 gr friptura de porc, salata de legume. Seara: 1 kg de peste fiert sau fript.
 
Marti: Pranz: umatate de pui fiert
Seara: alata din legume asortate.
 
Joi: Pranz: 50 gr friptura de vita
Seara: salata din legume asortate.
 
Sambata: Pranz: 1 kg peste fript
Seara: salata din legume asortate.
 
Intre mese se pot manca fructe sau legume crude.Vei bea obligatoriu cel putin 2 l de apa pe zi (plata sau minerala)  si seara o cana de ceai verde (la o cana de apa, o lingurita de ceai sau o lingurita si jumatate in functie de organismul fiecaruia).

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun pranz
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2257 (s) | 34 queries | Mysql time :0.076404 (s)