News Flash:

Un posterior tonifiat fara nici o cheltuiala

15 Iulie 2011
2739 Vizualizari | 0 Comentarii
posterior
Daca nu ai timp si bani pentru mersul la sala de sport, poti face chiar acasa cateva exercitii, care te vor ajuta sa te mentii in forma si sa ai un posterior tonifiat. Pentru rezultate vizibile repeta aceste exercitii in fiecare zi, cel putin 30 de minute.

Cu ajutorul acestor exercitii iti vei lucra atat muschii fesieri, cat si pe cei abdominali. Sariturile, intinderile si fandarile te vor ajuta sa te mentii in forma chiar si atunci cand nu mergi la sala.

Iata mai jos cateva exercitii pe care le poti efectua pentru un posterior tonifiat:

Genoflexiuni. Stai cu picioarele departate si fundul in spate, cu pieptul in fata. Apleaca-te si ridicate, apoi stai cateva secunde in pozitia ghemuit, inainte de a te ridica. Atunci cand realizezi genoflexiuni in mod regulat, coapsele tale vor fi lucrate la intensitate maxima. Exercitiile in care ramai cateva secunde in pozitia ghemuit sunt cele mai eficiente. In acest fel iti vei intari si tonifia musculatura. Repeta accest exercitiu de 10 ori, in cate 3 reprize.

Sarituri. Din pozitia de genoflexiuni, cu genunchii departati si mainile pe langa corp, indoaie genunchii la 90 de grade. La urcare, ridica mainile pe langa cap si sari in sus cat poti de mult. Cand cobori, indoaie usro genunchii. Repeta acest exercitiu de 10 ori.

Incrucisari cu banda elastica. Cu ajutorul unei benzi elastice, fixate de o usa, fa cateva exercitii pentru picioare si posterior. Intinde bine banda, apoi incearca sa iti incrucisezi picioarele, pe rand. Repeta acest exercitiu de 10 ori, in doua reprize.

Pozitia broastei. Aseza-te pe podea in maini si genunchi. Indoaie piciorul stang si ridica-l pana devine paralele cu solul. Flexeza apoi piciorul de sus in jos. Repeta exercitiul si cu piciorul drept. Fa acest exercitiu de 10 ori.

Fandari. Pentru un posterior tonifiat incearca sa faci cateva fandari in sensul acelor de ceasornic. Cu mainile in solduri, fandeaza piciorul drept si indoaie genunchiul la 90 de grade. Revino apoi in pozitia initiala. Fa un pas in partea stanga si repeta fandarea. Repeta apoi exercitiul si cu piciorul stang. Fa acest exercitiu de 10 ori cu fiecare picior. In timpul exercitiului pastreaza spatele drept.

Urcari cu piciorul ridicat. Aseaza in fata ta un steper. Urca-te cu piciorul stang si ridica-le pe cel drept. Indoaie genunchiul pana devine paralel cu podeaua. Revino apoi cu piciorul drept pe podea. Repeta exercitul de 10 ori cu fiecare picior. Pentru efecte vizibile, foloseste in timpul exercitiului si 2 gantere.

Intinderi. Din pozitia drepti, cu picioarele departate, inclina-te incetisor, pastrand picioarele cat mai drepte posibil, pana cand mainile ating podeaua. Inpinge pieptul inainte si revino apoi incet in picioare. Repeta exercitiul de 10 ori.

Pozitia taietorului de lemne. Cu ajutorul unei gantere, fa cateva exercitii pentru posterior si brate. Din pozitia ghemuit, cu genunchii departati, lasa ganterele sa atarne. Apleaca-te in jos pana cand genunchii sunt indoiti la 90 de grade. Incordeaza abdomenul si ridica-te in picioare, cu bratele deasupra capului. Apleaca apoi bratele cu gantera putin in fata. Repeta exercitiul de 10 ori.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

genoflexiuni sarituri pozitia broastei fandari intinderi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1422 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017324 (s)