News Flash:

Un metabolism lenes te impidica sa pierzi in greutate. Cum il poti accelera

22 Noiembrie 2013
2018 Vizualizari | 0 Comentarii
Multi dintre nou avem un metabolism lent si din aceasta cauza reusim cu greu sa scapam de kilogramele in plus. Exista insa metode prin care il poti stimula:

Exercitiile intense

Daca vrei sa arzi cat mai multe calorii, intensitatea conteaza mai mult decat durata cand vine vorba despre sport. Dupa o serie de exercitii care ti-au solicitat la maximum muschii, efectul post-antrenament insumeaza arderi de circa 15 – 20% din totalul caloriilor consumate pe timpul antrenamentului. In cazul unor exercitii moderate, rata arderilor ar atinge abia 10%.

Ardeiul iute

Capsacina, substanta care da gustul picant al ardeiului iute, incalzeste corpul, ceea ce contribuie la topirea caloriilor in plus, spun specialistii. O puteti lua din ardeiul iute crud, uscat, pisat sau gatit odata cu mancarea.

Bea apa

Apa poate face minuni cand vine vorba de stimularea metabolismului, asta pentru ca toate procesele metabolice au nevoie de apa.

Ai grija de sanatatea tiroidei

Glanda tiroida controleaza metabolismul producand hormoni care influenteaza cat de repede sunt arse caloriile, cand este asimilata grasimea si cum raspunde organismul la alti hormoni.

Pentru a functiona correct, tiroida are nevoie de selenium, zinc, cupru si iod. Pentru a obtine aceste minerale mananca peste, nuci, alune si seminte.

Nu sari peste micul dejun

Un studiu publicat in revista Obesity a ajuns la concluzia ca persoanele care mananca de dimineata slabesc mai usor decat persoanele care consuma acelasi numar de calorii pe zi, dar sar peste micul dejun

Nu te infometa

Daca o persoana incepe sa consume mai putin de 1200 de calorii pe zi, metabolismului va arde mai putin pentru a face fata resurselor insuficiente. In prezent exista o serie de polemici in privinta cantitatii de calorii minime pe care ar trebui sa o consumam fara sa intervenim asupra ritmului metabolic, oamenii de stiinta osciland intre 1000 si 1200 de calorii.

Bazeaza-te pe proteine

Organismul are nevoie de proteine pentru intarirea musculaturii si pentru stimularea arderii grasimilor. Cele mai importante surse de proteine sunt carnea de curcan si de vita, ouale fierte, soia, somonul, lactatele. ,,Proteinele biciuiesc metabolismul, pentru utilizarea lor cheltuindu-se cam tot atatea calorii pe cat aduc ele insele. De aceea sunt indicate in curele de slabire, dar nu pe termen lung”, adauga Corina Zugravu. (sursa: doctorulzilei.ro)

metabolism lent exercitiile intense ardeiul iute bea apa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1608 (s) | 24 queries | Mysql time :0.032131 (s)