News Flash:

Trucuri pentru un somn odihnitor

21 Decembrie 2010
2323 Vizualizari | 0 Comentarii

Somnul are nu doar puterea de a reenergiza corpul, ci ajuta si la reglarea metabolismului.

Cercetatorii au demonstrat de mai multe ori ca lipsa somnului poate incetini arderea caloriilor si apetitul. Pentru ca vine perioada sarbatorilor si de obicei este mai greu sa gasesti o noapte in care sa te odinesti pe saturate, va oferim trei sfaturi care sa va ajute sa aveti un  somn de calitate.


1. Propune-ti o ora de culcare.
Desi este o perioada aglomerata a anului incearca sa iti propui o aumita ora la care sa dai stingerea in fiecare noapte. 


2. Lasa-ti lista cu ce ai de facut deoparte.
Daca mintea ta nu poate lua o pauza de la a se gandi la cadouri, idei pentru petrecere, feluri de mancare de pregatit, cumparaturi si cate mai cate, incearca la ora de dormit sa le asterni pe toate pe o foaie de hartie. Astfel mintea ta se va linisti si tu vei dormi mai bine. 

3. Inchide televizorul.
Programele de sarbatori pot fi foarte tentante, dar este important sa inchizi televizorul cu ceva timp inainte sa adormi. Mintea ta trebuie sa se relaxeze pentru ca tu sa dormi linistit, iar programele TV o stimuleaza.



Distribuie:  

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1476 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012708 (s)