News Flash:

Trucuri de la dr. Oz pentru mentinerea siluetei

23 Noiembrie 2011
2560 Vizualizari | 0 Comentarii

Ai reusit sa dai jos kilogramele care iti afectau sanatatea, dar iti este teama ca se vor pune din nou pe tine daca vei incepe sa mananci normal. Iata cateva trucuri de la dr. Oz pentru mentinerea siluetei:

1. Nu pastra in dulap hainele largi!
Pastrarea hainelor lalai pe care le purtai inainte de a slabi reprezinta un plan de back-up pentru situatia in care kilogramele se intorc. De aceea, dr. Oz recomanda sa scapi de aceste haine si sa le pastrezi doar pe cele care au masura ta. Acest lucru te va forta inconstient sa nu te abati de la planul tau.

2. Misca-te in fiecare zi!
Incepe ziua cu un set de exercitii care lucreaza toate grupele de muschi. Trezirea va fi mai usoara dimineata, durerile de spate mai putin intense si dese, iar senzatia de a te simti tonifiata zi de zi te va determina sa continui planul inceput. Chiar daca suna crunt, trebuie sa faci un efort ca sa te trezesti dimineata mai devreme si sa apuci sa faci setul de exercitii inainte de a merge la serviciu. Daca nu apuci intr-o dimineata, nu renunta la acest plan, ci revino la el in ziua urmatoare. Nici exercitii efectuate seara nu sunt de ignorat, in cazul in care nu reusesti nicicum sa le faci dimineata.

3. Renunta la pantalonii elastici!
Un motiv intemeiat pe care il ofera dr. Oz este acela ca purtand pantaloni elastici nu vei avea niciodata senzatia ca te-ai ingrasat si ca acea pereche nu intra pe tine. Pantalonii sunt cea mai buna metoda de a-ti veghea silueta, de aceea acestia nu trebuie sa fie elastici ca sa ascunda kilogramele care incep sa se adune. Cand perechea ta favorita de blugi nu te mai incape atat de usor este primul semnal ca trebuie sa ai mai multa grija la alimentatie.

4. Planifica ce vei manca in urmatoarea zi!
Nu lasa la voia intamplarii mesele alegerile alimentare pe care le faci. Incearca sa planifici in fiecare zi alimentele pe care le vei consuma. Acest obicei este cea mai buna metida de a te impiedica sa faci alegerile nesanatoase si hipercalorice din lipsa de altceva la indemana.

5. Nu pleca dimineata de acasa fara sa mananci un terci de ovaz!
Asta-ti recomanda dr. Oz, deoarece terciul de ovaz este foarte satios si va tine de foame pana la pranz. In plus, mancand dimineata nu vei fi tentata sa mananci atat de mult la masa de pranz.

6. Nu sari peste nicio masa!
Organismul tau va arde mai greu caloriile daca omiti una dintre mesele principale din timpul zilei. Asa ca nu face greseala de a sari peste mesle principale si incearca sa respecti cat de cat orele la care mananci.

7. Gustarile au rolul de a-ti potoli foamea
Un pumn de nuci sau seminte in stare cruda vor alunga foamea si vor mentine senzatia de satietate pana la pranz fara sa fii tentata sa alegi alte alimente hipercalorice.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1666 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013852 (s)