News Flash:

Trucuri de ars calorii fara a acorda timp special pentru asta

17 Iunie 2018
1048 Vizualizari | 0 Comentarii

Dar daca ai motive serioase care te impiedica sa mergi la o ora de cardio sau chiar si la pilates, iata cateva metode super-ingenioase pentru arderea caloriilor! Iata cateva metode ingenioase pentru arderea caloriilor, pe care le poti aplica atunci cand nu ai timp sa mergi la sala:  

Stai in picioare la birou, in timp ce lucrezi la laptop. Chiar si o ora-doua. Cand stai in picioare, muschii si inima trebuie sa lucreze ca sa-ti mentina corpul in aceasta pozitie. Si mersul arde in jur de 220 de calorii pe ora. Parcheaza masina mai departe de serviciu si ia-o pe jos pana la birou, fa o plimbare dupa fiecare masa ca sa-ti intensifici metabolismul, iesi in parc de cate ori ai ocazia.

Respira corect. Cand respiri corect, contractiile ritmice ale vaselor abdominale ajuta la o mai buna circulatie a sangelui in corp, ceea ce creste si cantitatea de oxigen si rata metabolica. Iar acest proces ajuta corpul sa arda mai multe calorii. Trage aer in piept puternic, pe nas, tine-l cateva secunde, si elibreaza-l pe gura. In plus, o persoana de 60 de kilograme va arde 10 calorii pe minut urcand scarile. Poate nu pare mult, daca urci scarile de 3 ori pe zi, vei pierde 30 de calorii, iar pe saptamana se va ajunge la 150 de calorii.

Nu uita sa manaci micul dejun! Este important fiindca iti pune metabolismul in miscare de la prima ora. Daca sari peste micul dejun, corpul nu incepe sa arda calorii decat la pranz, cand ai prima masa. Iar, daca ai gatit mai multe preparate pentru cina, dar te intrebi ce sa mananci seara ca sa nu te ingrasi, incepe-ti masa cu o salata – cercetatorii spun ca poate reduce aportul de calorii la o masa cu 12%. In plus, salatele sunt bogate in fibre si iti ofera satietate. Salata NU trebuie sa fie fada, fara gust, plictisitoare, ci atragatoare si delicioasa, ca sa o mananci cu placere. Fa-ti salate cat mai variate. Foloseste tipuri diferite de salate verzi, romana, rucola, iceberg, radicchio, si legume cat mai diferite si colorate: ceapa verde, ridichi, rosii, castraveti, ardei gras rosu si galben, conopida, broccoli, morcovi, andive, spanac etc.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ars calorii slabire trucuri cardio
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1656 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018751 (s)