News Flash:

Trucuri ciudate care te ajuta sa slabesti

13 Februarie 2016
1553 Vizualizari | 0 Comentarii
Sa slabesti nu este asa usor. Pentru a reusi sa ajungi la numarul de kilograme dorite, trebuie sa iti faci niste obiceiuri zilnice. Astfel poti scadea numarul caloriilor, lupta cu poftele, si in cele din urma, a slabi.
Iata ce trucuri sunt benefice pentru slabit:
1. Bea apa inainte de masa
Acest truc poate fi unul dintre cel mai simplu, varful rentabil al pierderii de kilograme care exista, si un nou studiu adauga credibilitate. Cercetatorii spun ca daca bei apa cu jumatate de ora inainte sa mananci, te ajuta sa slabesti.
Alte studii au aratat ca un consum de cateva cani de apa inainte de masa rezulta in mod natural la un consum mai mic de alimente, cu alte cuvinte, mai putine calorii. Aceasta doza de apa mareste rata metabolismului cu aproximativ 30 % in decursul a 10 minute. in timp ce efectul a atins 30-40 de minute mai tarziu, acest truc chiar te ajuta sa slabesti.

Curele de slabire, sub lupa specialistilor - Cate au baza medicala 
2. Consuma supe (reci)
Adaugarea supei la dieta este o modalitate eficienta de a reduce numarul de calorii. Acest lucru ar putea parea contra-intuitiv, dar reduce aportul caloric pentru intreaga masa. Asta e ceea ce se intampla atunci cand mananci o supa scazuta in calorii, inainte de masa de pranz. Se reduce total aportul de calorii la masa de pranz, care include consumul de supa si antreu, cu 20 %, comparativ cu atunci cand nu mananci supa.
Supa trebuie sa fie mancata rece. in studiu, cercetatorii au folosit supe reci, cu 100-150 de calorii pe portie, si au existat mai multe sortimente, ca cea de dovlecei, rosii.
3. Atunci cand te confrunti cu pofte, vizualizeaza masa anterioara
Mereu iti spui ca o sa mananci putin. Daca cineva iti cere sa-ti amintesti ce ai mancat la panz in aceeasi zi, o sa-ti dai seama  ca ai mancat mai putine snacks-uri, decat ai manca peste o zi. Cercetatorii spun sa fim mereu atente la ce mancam la pranz, bazandu-ne pe arome, aspect, senzatiile fizice de mestecat si inghitire.
Trebuie sa mancam cat de des se poate, fara distragere, iar daca simti ca ai pofta de ceva, evoca amintirea masei anterioare. Aceasta poate face diferenta intre a manca o prajitura sau un fruct.

Iata un regim de slabire cat se poate de ieftin si la indemana oricui! 
4. Apeleaza la componenta vizuala
Oamenii de stiinta de la Universitatea Cornell le numeste semne de oprire, dar te poti gandi la ea ca la dovada. intr-un studiu,studentii a caror tabele nu au fost eliminate, le-a permis sa vada mai multe imagini cu aripioare de pui, prezentand oasele care au ramas, au mancat mai putin decat cei care au avut resturile date la o parte.
Aceeasi tehnica poate fi folosita pentru alte alimente, cum sunt maslinele, crevetii serviti cu cozi, felii de pizza. in functie de ceea ce vezi, stomacul poate trimite semnale creierului, chiar daca nu suntem constienti de asta. Poti crea efecte vizuale care sa te opreasca pe cont propriu. Pune floricele intr-un castron mai mic sau mananca direct din punga, sau pune pe farfurie bucati mici de mancare.
5. Culoarea coordoneaza mesele
Un alt studiu a constatat ca un contrast mai mare intre culoarea alimentelor si culoarea farfuriei te poate ajuta in mod natural sa mananci mai putin. Combinatia dintre culori, contraste intre culorile de sosuri, rosu pe alb in timp ce altele au potrivire, si ofera rezultat Cei din al doilea studiu au servit cu 22% mai mult decat cei care au vazut nuante diferite. in timp ce, cercetatorii nu sunt complet siguri de ce culoarea a facut o diferenta asa de mare, scopul de contrast este o alta strategie simpla de a o incerca. 

Iata un suc perfect de curatarea a organismului si slabire! 
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1641 (s) | 23 queries | Mysql time :0.028518 (s)