News Flash:

Trucuri care te vor ajuta sa renunti mai usor la carbohidrati

18 Octombrie 2018
528 Vizualizari | 0 Comentarii

Deviza noastra este ca dieta “perfecta” presupune orice te face sa te simti bine si ce iti sustine stilul de viata – incluzand pizza. Acestea fiind spuse, daca vrei sa scazi in greutate, ar trebui sa iei in considerare stiinta pentru a putea face cele mai bune modificari in planul tau alimentar. Din pacate, se pare ca o strategie buna este sa renunti la carbohidrati – mai ales daca vrei sa iti scazi procentul de grasime din organism. Ei bine, renuntarea la carbohidrati nu trebuie sa fie un proces dificil si dureros. De fapt, expertii au aprobat strategii de a scapa de dorinta de carbohidrati in timp ce ramai fericita. Pe langa faptul ca slabesti, atunci cand renunti la zaharurile procesate, poti ajuta la eliminarea stresului si a problemelor de piele. Continua sa citesti aceste sfaturi care te pot ajuta sa nu mai tanjesti atat de mult dupa carbohidrati.

1. Evalueaza carbohidratii pe care ii mananci. Nu toti carbohidratii sunt la fel, si ajustarea dietei tale poate sa fie foarte usoara daca renunti la carbohidratii rai'. Acesti carbohidrati goi nu au nutrimente si duc la marirea nivelului de zahar din sange. Spre exemplu, o parte din acesti carbohidrati sunt sucurile, bomboanele si cartofii prajiti. Aceasta crestere a zaharului in sange cauzeaza pofta de mai multi carbohidrati. Se pare ca dupa o masa bogata in carbohidrati, nivelul de insulina ne creste – ceea ce duce ulterior la o pofta mai mare. (Este vorba despre aceeasi parte a creierului care este asociata cu adictia)

2. Infraneaza-ti pofta cu altceva. Este foarte greu sa iti opresti pofta atunci cand iti este foame. Gaseste un substitut inteligent. Este greu sa renuntam la orice lucru din dieta noastra fara sa gasim un inlocuitor care sa ne placa, asa ca ar trebui sa folosim acest lucru nu ca un mod de a restrictiona carbohidratii, ci ca o sansa sa incercam noi retete. Incepe masa cu o salata, mananca hummusul cu legume in loc de paine, mananca fructe in loc de bomboane, nuci in loc de covrigei. Fii creativa si nu isi va fi niciodata foame.

3. Inlocuieste sucurile. Daca esti obisnuita sa bei sucuri, opteaza pentru o apa cu gust de fructe sau orice fel de bautura care foloseste indulcitori naturali. Bonus: Consumul de apa suprima poftele. Stai hidratata si hipotalamusul va confunda setea si foamea.

4. Ia o pauza de la alcool. Impactul alcoolului asupra corpului nu poate fi ignorat – la fel si renuntatul la alcool. Sa nu mai spunem si ca atunci cand bem avem mai multe sanse sa mancam ceva ce ne strica dieta. Daca nu vrei sa renunti la alcool, cel putin opteaza pentru cel deschis la culoare – care contine mai putine zaharuri si mai putine calorii.

5. Incepe ziua bine. Studiile arata ca un mic dejun bogat in proteine poate opri poftele si mancatul excesiv din timpul zilei. De multe ori tanjim dupa carbohidrati atunci cand ne este foarte foame sau cand nu am mancat destule proteine. Pestele, quinoa, ouale sunt optiunile cele mai bune. sursa: elle.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

carbohidrati paine gluten
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1709 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022810 (s)