News Flash:

Trucuri care te ajuta sa fii o gravida frumoasa

14 Martie 2013
1069 Vizualizari | 0 Comentarii

Ramai zen. Relaxarea trebuie sa fie una dintre prioritatile tale. Fa yoga sau gaseste mereu timp pentru activitati care iti fac placere si te mobilizeaza. Un curs pentru viitoare mame este util, binevenit si tonic.

Gaseste-ti mereu o pozitie buna. Foloseste perne, haine comode si pozitiile care iti convin. Ai nevoie de asta pentru confortul fizic, cu atat mai mult cu cat centrul de greutate se modifica si ca urmare a cresterii in volum a abdomenului.

Foloseste creme si lotiuni de foarte buna calitate pentru a-ti ingriji pielea. Hormonii de sarcina nu sunt favorabili pielii, dar ceea ce strica ei poti repara tu prin ingrijirea pielii. Hidratarea pielii, in fiecare zi, este obligatorie, pentru ca aceasta este cea mai buna cale care previne aparitia vergeturilor.

Profita de plenitudinea sanilor tai, pe care sarcina ii face sa fie irezistibil de frumosi. Respecta doua reguli: sustine bine sanii in timpul sarcinii, folosind sutiene de buna calitate si perfect adaptate masurii tale si hidrateaza-te bine pentru ca pielea si musculatura sa nu-si piarda eleasticitatea naturala.

 Ingrijirea tenului este fundamentala. Foloseste mereu produse cu factor mare de protectie solara si evita sa stai la soare, pentru a preveni aparitia petelor si a mastii de sarcina. Si din nou: hidrateaza-te!

Mananca bine si sanatos. Pentru a nu acumula kilograme inutile este necesar sa mananci sanatos si sa-ti schimbi stilul alimentar. Limiteaza-te la 1800-2000 de calorii zilnice. Alege alimente curate si sanatoase. Este esential sa acumulezi dozele zilnice necesare de vitamina C, A, si vitaminele din grupul B.

Trebuie sa ai un aport sanatos de fier, din surse sanatoase si folati. Nu uita de apa si necesarul de proteine si grasimi, toate foarte importante pentru tine si viitorul tau copil.

Dormi. Somnul este esential pentru buna evolutie a sarcinii. Regula este: menajeaza-te!

Miscare. Asta inseamna mers pe jos, gimnastica usoara, inot. Miscarea activeaza circulatia, combate greturile si somnolenta, stimuleaza vascularizarea la nivelul articulatiilor foarte solicitate in aceasta perioada, combate constipatia si insomniile. Nu in ultimul rand te mentine in forma.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ramai zen hidrateaza-te dormi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1991 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014111 (s)