News Flash:

Trucuri ca sa nu te plictisesti in timpul antrenamentului

7 Mai 2012
1468 Vizualizari | 0 Comentarii

1. Schimba pozitiile. Daca stai de obicei pe jos cand faci execitii fizice, incearca si din picioare.

2. Alterneaza priza in timpul exercitiilor. Pornesti cu o priza si termini cu alta priza pentru a lucra intregul muschi.

3. Schimba ora. Daca esti obisnuit sa faci exercitii seara, muta-le dimineata. Aceasta schimbare te va ajuta sa nu intri in rutina.

4. Schimba viteza executiei exercitiilor. Daca faci flotari la o anumita viteza, incearca sa le faci si in patru timpi.

5. Foloseste echipament diferit: gantere, haltere, benzi elastice, cabluri, saci de nisip, etc.

6. Schimba ordinea exercitiilor.

7. Schimba durata pauzelor in timpul exercitiilor, de preferat ar fi sa o micsorezi.

8. Tine si o dieta. Daca iti place sa iei micul dejun inainte de programul de exercitii, incearca sa faci antrenamentul pe stomacul gol si mananca dupa ce ai depus efort.

9. Alterneaza exercitiile solicitante cu cele relaxante. Daca te numeri printre persoanele carora le place sa faca exercitii la viteza mare, ar trebuie sa incerci si o plimbare cu bicicleta. 

10. Incearca exercitii noi.

Sursa: Huffington Post


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

schimba pozitiile schimba ora
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1581 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014439 (s)