News Flash:

Trei idei pentru un mic dejun care confera energie

2 Martie 2016
851 Vizualizari | 0 Comentarii
Paine din faina integrala cu avocado si ou
Produsele de patiserie, covrigii, chiflele, cerealele dulci din supermarket nu au ce sa caute la micul dejun, deoarece au numai carbohidrati rafinati, zahar si calorii goale. Daca optezi pentru aceste variante la micul dejun nu vei face decat sa generezi o crestere brusca a glicemiei in sange, iar acest lucru te lasa fara energie si cu o pofta nebuna de alimente nesanatoase. In plus, tocmai acestea sunt cele care favorizeaza cresterea in greutate.

Inca o dovada ca micul dejun e esential pentru sanatate 
In schimb, trebuie sa retii ca masa completa trebuie sa contina proteine, carbohidrati si grasimi sanatoase. Iata trei idei pentru un mic dejun complet:
1. Paine din faina integrala cu avocado si ou
Este o combinatie potrivita pentru micul dejun si-ti ofera toti nutrientii de care are nevoie corpul.
2. Fulgi de ovaz inmuiati peste noapte
Amesteca de seara intr-un borcan 3-4 linguri cu fulgi de ovaz cu lapte, iaurt, banana, o lingurita cu seminte de chia, scortisoara si putina sare de mare. In functie de consistenta dorita poti sa adaugi mai mult lapte. Inchide borcanul si lasa-l peste noapte in frigider, iar dimineata ai deja micul dejun preparat. Mai poti sa-l ornezi cu fructe proaspete sau o lingurita cu unt de arahide.
3. Omleta cu ciuperci si alte legume/verdeturi
Alaturi de o felie de paine integrala, omleta cu legume poate sa fie o optiune numai buna pentru micul dejun. Foloseste spanac, ciuperci, ardei rosu sau orice alte legume/verdeturi ai la indemana!

Mic dejun cu ou si cartofi, gata in 3 minute 
sursa: eva.ro

patiserie covrigii chiflele carbohidrati zahar calorii micul dejun
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1505 (s) | 23 queries | Mysql time :0.029406 (s)