News Flash:

Trateaza depresia in somn

11 Noiembrie 2016
473 Vizualizari | 0 Comentarii
In fiecare noapte, milioane de persoane din lume se pun in pat, dar nu pot sa adoarma. Studii recente realizate in mai multe state arata ca principala cauza a insomniei este depresia. Daca pacientii care au stari de anxietate sau sufera de depresie ar sti ca somnul le poate vindeca boala, probabil ar face eforturi mai mari ca sa adoarma.

Se pare ca, intr-adevar, arma secreta impotriva depresiei este respectarea programului in ceea ce priveste somnul. Un somn deficitar creste riscul aparitiei afectiunilor cronice, iar creierul sufera cel mai mult.

Lipsa somnului este relationata cu depresia, tendintele suicidale si comportamentele schizoide, se arata intr-un nou studiu realizat de National Sleep Foundation din America, scrie davidwolfe.com. Lipsa somnului duce la stari de irascibilitate, concentrare deficitara si pesimism accentuat.

Forme de depresie

Un adult normal are nevoie de 7 pana la 9 ore de somn in fiecare noapte pentru a tine la distanta depresia. Pentru o noapte linistita, nu consuma cafeina cu 5 ore inainte sa te bagi in pat. De asemenea, nu fuma si evita bauturile alcoolice inainte sa dormi. Scoate toate electronicele din functiune cu o ora inainte sa tragi cortina zilei.

Iata cate ore de somn sunt recomandate pentru fiecare varsta:
Nou nascuti - 14-17 ore;
Copii: 12-15 ore;
Scolari: 9-11 ore;
Adolescenti: 8-10 ore;
Adulti: 7-9 ore;
Varstnici: 7-8 ore.


insomniei depresia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1594 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020903 (s)