News Flash:

Top 5 alimente pentru o sanatate de fier

10 Aprilie 2016
936 Vizualizari | 0 Comentarii
Alimentatia sanatoasa si exercitiile fizice reprezinta elementele principale ale unui stil de viata sanatos. Este important sa alegem alimentele potrivite pentru corpul nostru si pentru ritmul zilnic, cu toate ca exista cateva produse care au beneficii fantastice pentru oricine le introduce in meniul obisnuit.
1. Fructele: in topul listei nutritionistilor si medicilor se afla fructele. De toate felurile, cat mai colorate si mai diversificate, toate au mari beneficii pentru organismul uman. Contin o gama larga de vitamine si minerale si, in acelasi timp, sunt si foarte gustoase. Pe langa efectele care se vad la interior, consumul fructelor aduce beneficii directe si la exterior, pentru ca pielea devine mai neteda si mai luminoasa, iar parul mai puternic si mai stralucitor.
Foarte indicate sunt fructele rosii, care sunt recunoscute ca antioxidanti, ajutand la prevenirea imbatranirii premature si a bolilor cardiovasculare.
2. Legumele: din aceeasi categorie a „doctorilor personali” fac parte si legumele, mai ales ca in sezonul cald salatele devin vedetele oricarei mese. Asezonate cu semnite si cu un dressing facut tot din ingrediente naturale, legumele ajuta la pastrarea unui organism tanar, hidrateaza celulele si au si un numar redus de calorii.

Starile sufletesti tradate de poftele alimentare
 
3. Iaurtul cu probiotice: nutrientii esentiali din iaurt, precum calciul si potasiul, au rol important in transmiterea influxului nervos, iodul contribuie la functia cognitiva normala, fosforul are un rol activ in fiziologia celulei nervoase, zincul are rol de protectie in cazul stresului oxidativ, vitaminele din grupul B contribuie la buna desfasurare a activitatii nervoase si reducerea oboselii, fosfolipidele au rol esential la nivelul membranei celulare, iar proteinele au rol de constructie.
4. Cerealele integrale: sunt foarte hranitoare si aduc organismului un aport redus de calorii. Ele sunt recomandate si in curele de slabire, pentru ca reusesc sa fie alimentul ideal pentru o sanatate de fier, combinata cu un aspect fizic armonios. Sunt foarte bogate in nutrienti esentiali si previn astfel supraalimentarea.
5. Nucile: despre nuci toata lumea stie ca sunt recomandate in orice moment al zilei si in orice combinatie. Ajuta sistemul circulator sa-si mentina functiile normale, iar substantele pe care le contin sunt foarte eficiente in prevenirea bolilor cardiovasculare. Consumul de nuci curata vasele de sange si ajuta fluxul sangvin sa circule fluid, in conditii normale, fapt care imbunatateste si activitatea cerebrala.
Toate aceste alimente se regasesc in topul ierarhiei unei alimentatii sanatoase din punctul de vedere al aportului de nutrienti esentiali, cu un numar redus de calorii. Legatura dintre alimentatia sanatoasa si beneficiile fizice si emotionale rezulta din comunicarea bidirectionala dintre creier si sistemul digestiv – care contine sistemul nervos enteric, considerat cel de-al doilea creier al organismului uman.

Alimente interzise in timpul dietei de slabit
 
sursa: gandul.info

alimentatia sanatoasa exercitiile fizice alimentele potrivite
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1718 (s) | 23 queries | Mysql time :0.029733 (s)