News Flash:

Top 10 alimente pentru slabit

14 Iunie 2011
5287 Vizualizari | 0 Comentarii

Te ajuta sa previi bolile cronice, sa-ti pastrezi sanatatea mintala si vederea si iti intaresc oasele, dar mai au o calitate: te ajuta sa scapi de cateva kilograme si sa te mentii. Iata cateva dintre cele mai bune alimente pentru slabit, potrivit Health.com: 

1. Fasole neagra
O cana cu fasole neagra are cam 15 grame deproteine si nu contine grasimi saturate care se gasesc in alte surse de proteine precum carnea rosie. 

2. Ovaz
Acesta este bogat in fibre, astfel ca o portie te poate ajuta sa te simti mai satul pentru restul zilei. Numai o jumatate de cana contine 4,6 de grame de amidon rezistent - un carbohidrat sanatos care stimuleaza metabolismul si ajuta la arderea grasimilor. 

3. Avocado
Nu exista niciun motiv pentru care sa eviti consumul de grasimi, atat timp cat este vorba de grasimi sanatoase. Spre exemplu, acidul oleic, un compus din avocado, din categoria grasimilor mononesaturate, poate determina organismul sa atenueze senzatia de foame. In plus, acest fruct contine si fibre si proteine. Un sfert de avocado sau o jumatate constituie o portie. 

4. Somon
Sursele slabe de proteine te pot ajuta sa te simti satul fara sa consumi prea multa grasime (50% dintre femei nu stiu daca ofera organismului o cantitate suficienta din acest nutrient esential - proteina). 

Iar somonul contine mai putine grasimi decat carnea rosie, evident este bogat in proteine, si contine si acizi grasi omega-3, care aduc numeroase beneficii sanatatii, conform multor cercetari. 

5. Afine
Bine cunoscute pentru efectele lor anti-imbatranire, afinele sunt bune si pentru persoanele care vor sa slabesca si sa se mentina. O cana cu afine are doar 80 de calorii si te ajuta sa te simti satul datorita celor 4 grame de fibre pe care le contine. 

6. Broccoli
Gatit sau consumat crud, acesta are proprietati care previn cancerul si, in plus, o portie de broccoli contine mai putin de 30 de calorii si fibre, ajutand la prevenirea problemelor legate de greutate. 

7. Orez brun
Acesta este mai bun decat orezul alb deoarece contine mai multe fibre. O jumatate de cana contine 1,7 grame de amidon rezistent, fiind satios, dar sarac in calorii. 

8. Pere
O singura para iti poate oferi 15% din cantitatea de fibre recomandata zilnic. Conform unui studiu, femeile care au mancat trei pere pe zi au consumat mai putine calorii in total si au slabit mai mult, comparativ cu cele care nu au mancat pere. Ai grija insa sa consumi si coaja, acaesta fiind bogata in fibre. 

9. Grapefruit
Consumarea unei jumatati de grepfrut inainte de fiecare masa te poate ajuta sa slabesti aproximativ o jumatate de kilogram pe saptamana, conform unor cercetari. Si asta deoarece un compus din acest fruct poate reduce nivelul de insulina, hormon care contribuie la stocarea grasimii. In plus, grepfrutul reprezinta o buna sursa de proteine. 

10. Vin
Resveratrolul, un antioxidant cunoscut gasit in coaja strugurilor, impiedica stocarea grasimilor. Mai multe studii au aratat ca cei care consuma vin in cantitati moderate au talii mai mici si mai putina grasime in zona mijlocului fata de cei care consuma alte tipuri de bauturi alcoolice. Un pahar cu vin poate stimula arderea grasimilor pentru aproximativ 90 de minute.  
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fasole neagra ovaz avocado somon afine broccoli orez brun pere vin
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1340 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013490 (s)