News Flash:

Tipurile de carne bune pentru mentinerea siluetei

2 Octombrie 2011
3377 Vizualizari | 0 Comentarii

20% din consumul nutritional zilnic trebuie sa-l constituie proteinele. O persoana care nu are probleme de sanatate nu ar trebui sa excluda carnea din alimentatie, deoarece organismul are nevoie de proteinele pe care ea le contine.

Carnea in sine nu ingrasa, decat daca o asociezi cu alimente nepotrivite, cu paste, cartofi. Consumata alaturi de fibre (legume), nu exista niciun risc pentru luarea in greutate. Iata cateva tipuri de carne bune pentru mentinerea siluetei:

1. Carnea de pui
Are 117 kcal/ 100g. Este o carne usor digerabila, de aceea este recomandata in dietele de slabit. Este bogata in proteine usoare, fier, zinc, magneziu si vitamine. Se pot consuma 150-200 g la o masa.

2. Carnea de vita
Are 134 kcal/ 100 g. Este o sursa importanta de proteine, dar si de calciu, fier, sodiu, zinc si acid folic. Ai grija insa la carnea de vitel, deoarece contine mult colesterol.

3. Carnea de porc
Are 143 kcal/ 100 g. Contine multe proteine, este bogata in fier, dar si in colesterol. Alege doar muschiul fara pic de grasime si consuma cel mult 150 g pe zi.

5 efecte nocive ale excesului de carne 

4. Carnea de curcan
Are 110 kcal/ 100 g. Este o sursa buna de proteine, vitamina B3, vitamina K, fier, calciu si potasiu. Problema este ca are si mult colesterol, de aceea nu e bine sa mananci mai mult de 200 g pe zi.

5 beneficii ale carnii de curcan 

5. Carnea de peste
Este bogata in proteine, are un continut scazut de grasimi si reprezinta o sursa excelenta de acizi grasi de tip Omega 3. Cele mai sanatoase moduri in care se poate gati carnea de peste sunt: la cuptor, la gratar sau la abur. Iata valoarea calorica a unor tipuri de pesti:

- crap: 100 kcal/100 g;
- cod: 107 kcal/100 g;
- morun: 89 kcal/100 g;
- macrou: 205 kcal/100 g;
- pastrav: 116 kcal/100 g;
- salau: 86 kcal/100 g;
- somon: 213 kcal/100 g;
- ton: 105 kcal/100 g.

In functie de cat vrei sa slabesti, alege tipul de carne si cantitatea care nu contine prea multe calorii. Pentru a avea odigestie usoara, nu uita sa asociezi carnea cu legume, nicidecum cu paste sau cartofi. Si stai departe de carnea de gasca si de miel, pentru ca sunt cele mai grase.

Carnea de gasca are 260 kcal/ 100 g. Este bogata in fier si zinc, dar si in grasimi saturate, de aceea nu se recomanda pentru slabit. Carnea de miel are 160 kcal/ 100 g. Are sodiu putin, dar are mult zinc, fier si grasimi saturate. Nu se recomanda in dietele de slabit, totusi, oricine o poate consuma daca este gatita fara grasime si asociata cu legume fierte.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1616 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021381 (s)