News Flash:

Tehnici pe care poti sa le aplici atunci cand te simti nervos pentru a te calma instantaneu

21 Aprilie 2017
1335 Vizualizari | 0 Comentarii
Cu totii trebuie sa constientizam care sunt semnele furiei si sa invatam sa ne calmam prin a ne intelege felul in care trebuie sa ne exprimam sentimentele in cel mai adecvat mod cu putinta. Furia poate fi o stare benefica, o supapa, dar daca este dusa la extrem poate avea consecinte nefaste, facandu-ne sa vibram pe o frecventa negativa, care ne impiedica sa atragem lucrurile pe care ni le dorim. Astfel, site-ul spasique.com a intocmit o lista cu sfaturi care te pot ajuta sa depasesti starea de furie mult mai usor.

Cauta un mod productiv prin care sa elimini furia 

Atunci cand esti furios ai tendinta de a dezbate evenimentul care te-a adus in aceasta stare, numai ca aceasta tactica duce doar la intensificarea sentimentelor si la o stare de furie superioara. De aceea, trebuie sa concentrezi aceasta stare intr-un mod productiv, care necesita si auto-disciplina. De exemplu, daca partenerul tau te-a ranit intr-un fel intreaba-te cum poti discuta despre problema in mod constructiv, explica ce simti in mod rational si evita orice comportament agresiv. Pe de alta parte, te poti refugia in sport, cum ar fi alergatul sau ridicatul greutatilor, prin acest mod transformand impulsurile negative in ceva acceptabil. De asemenea, iti poti indrepta atentia spre acte creative, cum ar fi pictura, scrisul si muzica.

Inlocuieste resemnarea cu iertarea 

Te poti gandi ca daca alegi sa ierti pe cineva vei ramane si mai furios, insa poti controla lucrurile foarte usor. Te poti gandi in felul urmator: daca ramai furios pe cineva ii permiti sa aiba un soi de control asupra ta si asupra gandurilor si sentimentelor tale. Cand ajungi in starea de iertare te eliberezi de povara si o sa ai libertate. Cum faci fata furiei care inca este cruda? Depinde de relatia pe care ai dezvoltat-o cu acea persoana. Daca acea persoana ti-e apropiata ar trebui sa stati si sa discutati ce s-a intamplat si sa oferi iertare. Pe de alta parte, daca acea persoana atrage asupra ta o stare de negativitate ar trebui sa gasesti o cale prin care sa nu ai parte de acea toxicitate.

Foloseste tehnici de relaxare 

Reprezentanti ai The American Psychological Association spun ca furia poate sa fie controlata prin diverse tehnici de relacare, cum ar fi exercitiile de respiratie si „imaginistica de relaxare“. Aceasta tehnica din urma are in vedere legea atractie si presupune sa te vizualizezi in postura pe care ti-o doresti pentru a deveni realitate. Exercitiile de respiratie te vor ajura sa te relaxezi, sa elimi tensiunea.

Bazeaza-te pe reconstructia cognitiva 

Te poti manifesta furios prin diverse moduri, cum ar fi sa injuri si sa jignesti, dar cand reactionezi asa nu faci decat sa iti intaresti emotiile negative si sa blochezi calea spre o solutie. Tehnica de reconstructie cognitiva presupune sa iti asculti vocea interioara si sa o completezi cu mesaje pozitive chiar in situatiile in care simti ura. Cu timpul, gandurile pozitive vor deveni un soi de natura secundara.

Devino un ascultator mai bun 

Daca inveti sa devii un ascultator activ vei intelege fiecare moment al unui dialog si nu vor mai exista neintelegeri si sentimente de frustrare sau de furie. Ascultatul activ inseamna ca trebuie sa il intelegi pe interlocutor, sa nu il intrerupi si sa ii observi limbajul corpului ca sa ii intelegi sentimentele. 

sursa: adevarul.ro

semnele furiei sentimentele
Distribuie:  

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1037 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013278 (s)