News Flash:

Suplimentul care va ajuta sa renuntati la fumat

11 Noiembrie 2014
1225 Vizualizari | 0 Comentarii
Suplimentele de omega-3 ar putea reduce nevoia de nicotina a fumatorilor, potrivit rezultatelor unui studiu israelian publicat in Science Journal of Psychopharmacology. Intr-adevar, acest supliment ii ajuta pe dependenti sa reduca consumul de tigari.
Cercetatorii de la Universitatea din Haifa au efectuat un studiu pe 48 de fumatori cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, care fumau cel putin zece tigari pe zi. Voluntarii au fost impartiti in doua grupuri, unul a primit capsule de omega-3, altii - placebo. Pentru 30 de zile, ei au trebuit sa ia 5 capsule pe zi. Nici unul dintre participanti nu a cunoscut compozitia capsulelor sau nu au stiut tema de cercetare. Deci, ei au continuat sa fumeze fara restrictii.

Supradoza de Omega 3 afecteaza inima 
Oamenii de stiinta au masurat consumul de tigari si nivelul de dependenta a participantilor inainte de studiu si la sfarsitul celor de 30 de zile. Rezultatele au aratat ca fumatorii care au luat suplimente de omega-3 au fumat cu doua tigari mai putin pe zi. Consumul de nicotina a scazut, prin urmare, cu 11%. In contrast, voluntarii care au consumat placebo nu au suferit nici o schimbare, potrivit topsante.com.

Suplimentul care va prelungeste viata 
"Substantele si medicamentele utilizate in prezent pentru a ajuta oamenii sa reduca si sa renunte la fumat nu sunt foarte eficiente si provoca reactii adverse, care nu sunt usor de suportat. Rezultatele studiului nostru indica faptul ca omega-3, un supliment ieftin si usor accesibil, cu foarte putine efecte secundare, permite o reducere a dorintei de a fuma in mod semnificativ, chiar si in randul persoanelor care nu doresc sa renunte la fumat", spune Sharon Shenkar Rabinovitz, de la Universitatea din Haifa.

Efectele excesului de Omega 3 
Daca rezultatele acestui studiu va incurajeaza sa luati suplimente alimentare, sa consultati medicul dumneavoastra. Dar pentru aceasta trebuie sa va bazati pe dieta mediteraneana si consumul de legume verzi (150 de grame de spanac furnizeaza 350 mg de omega-3), peste gras (600g somon contine 1,8 g de omega-3), uleiul de rapita si de in sau nuci (10 g nuca furnizeaza 750 mg). Se recomanda a se consuma 2 grame de omega-3 pe zi si sa nu se depaseasca doza zilnica de 3 grame.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

omega-3 nicotina dependenti tigari fumatori placebo
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1433 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013943 (s)