News Flash:

Suplimentele care incetinesc imbatranirea creierului

19 August 2011
2730 Vizualizari | 0 Comentarii

Pe masura ce imbatranim, functiile cerebrale incetinesc, iar acest lucru isi pune amprenta si asupra memoriei. Creierul se mentine in forma printr-o dieta bogata in grasimi „bune", facand sport, respectand programul de odihna si acumuland zilnic informatii noi. Daca toate acestea nu va ajuta, puteti apela si la suplimente. Iata cateva suplimente care incetinesc imbatranirea creierului:

1. Suplimente cu acizi grasi Omega 3
Acizii omega 3 faciliteaza transmiterea impulsurilor nervoase intre neuroni. „Daca nu sunt hranite cu grasimi bune, precum acizii grasi Omega 3, membranele celulare devin mai rigide, lucru care va favoriza, in timp, aparitia problemelor de memorie", explica prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetari Alimentare.

S-a observat ca persoanele care consuma Omega 3 pe termen lung prezinta un risc mai redus de a dezvolta boala Alzheimer. Aceste grasimi bune pot fi luate si din alimente precum somonul, sardinele si nucile.

Ghid de alimentatie pentru un creier sanatos 

2. Antioxidanti
Radicalii liberi reprezinta o amenintare permanenta la integritatea neuronilor. Ei afecteaza toate functiile cerebrale, inclusiv pe cea de memorare. Efectul radicalilor liberi poate fi combatut cu ajutorul suplimentelor pe baza de antioxidanti cum ar fi ginkgo biloba, coenzima Q10, vitaminele din grupul B (B1, B6 si B12) si magneziul.

3. Suplimente cu lecitina
Ele sunt indicate indeosebi in perioadele solicitante din punct de vedere intelectual. Lecitina se gaseste si in membrana neuronilor, ea ajutand la formarea unor neurotransmitatori.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

antioxidanti
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1539 (s) | 34 queries | Mysql time :0.019781 (s)