News Flash:

Supa - foarte buna pentru slabit

9 Ianuarie 2013
2862 Vizualizari | 0 Comentarii

Nutritionista Fiona Kirk si-a lansat propria metoda de slabire, fara subalimentatie, bazata pe supe. Conform autoarei, supele pot contine toate substantele nutritive ale unei alimentatii obisnuite, mentinand tonusul vital normal, asigurand insa si nivelul de satietate dorit, fara exces de alimentatie.

In mod normal, efectul regimului de supe incepe sa apara la cantar dupa primele zece zile de aplicare.

Autoarea pleaca de la ideea ca, daca slabirea este adoptata prin infometare, cel in cauza ajunge, mai devreme sau mai tarziu, sa se sature de foame si sa se reinceapa regimul alimentar anterior, care a determinat cresterea in greutate, potrivit Infoniac.

Supa are avantajul ca inlatura senzatia de foame, venind cu aportul de principii alimentare fara exces de substante nutritive, cum ar fi painea, pastele fainoase, grasimile, zaharul.

Este de preferat supa de legume, nesarata dar acrita cu putina zeama de lamaie sau otet de mere, fiecare avand rolul de a substitui lipsa sarii care se simte la gust. Uleiul de masline virgin are la randul sau rolul de a fi energizant si totodata de a da senzatia de satietate, fara sa contribuie la depunerea de grasimi.

Consumand zilnic supa de legume, hrana ar deveni monotona. De aceea, ea trebuie alternata cu supa slaba din carne de vita, supa de gaina sau curcan, supa de pui, toate slabe.

Cea mai buna cale pentru a obtine o supa slaba este racirea la frigider. Partea grasa, iesita la suprafata, se solidfica si se poate culege usor cu o spumiera, dupa care supa se reincalzeste si pate fi servita calda, fara sa difere de cea proaspata.

Nutritionista mai sugereaza ideea ca supele trebuie sa contina diferite ierburi, care constituie suse de fibre alimentare si accelereaza functiunea tractului digestiv.

Mararul, parunjelul, leusteanul sunt numai cateva exemple de acest fel, dar ele pot fi completate cu numeroase plante care asigura supelor nu numai aorma necesara, ci si substantele de care avem nevoie.

Radacinoasele din supa, respectiv morcovii, telina, sfecla (incercati supa de sfecla rosie, sa vedeti ce buna este!), toate in afara cartofilor, sunt sarace in calorii dar satioase, introduc in organism sarurile minerale de care avem nevoie si asigura o digestie perfecta.

Autoarea recomanda ca, cine a adoptat regimul alimentar bazat pe supe, sa nu le evite nici la micul dejun. Supa are avantajul ca este usor de preparat si, servita la micul dejun, constituie o baza alimentara pentru o buna parte de zi.

Ar trebui adaugat faptul ca nu se recomanda supe puternic condimentate cu piper, ardei iute si in niciun caz cu asa zisele concentrate, care se comercializeaza ca "adaosuri", avand la baza preparate chimice.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fara subalimentatie supe substantele nutritive
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2020 (s) | 23 queries | Mysql time :0.060713 (s)