News Flash:

Supa care te poate ajuta sa tii raceala la distanta

20 Noiembrie 2017
137 Vizualizari | 0 Comentarii

In aceasta perioada este necesar sa acorzi o atentie deosebita alimentatiei, organismul fiind expus mult mai usor bolilor sezoniere. Variatiile de temperatura sunt un pericol pentru organismul tau, acum imunitatea fiind un pic mai scazuta. Alege sa consumi o combinatie de alimente ce pot inlocui cu brio gama de antibiotice din farmacie.

Ce are asa special aceasta supa? Plecand de la culoarea intensa oferita de turmenic, pana la gustul fin si gama variata de antioxidanti ce o contine. Am putea spune ca aceasta supa este perfecta pentru sezonul rece, mai ales daca alegi sa o consumi calda. Pentru a o prepara ai nevoie de 1 ceasca de linte bine spalata in prealabil, 4-5 cartofi de marime medie taiati cubulete, 2 linguri de pulbere de turmenic sau ras proapat, 2 lingurite de gimbir ras proaspat sau pulbere, 3-4 catei de usturoi tocati fin, 100 mililitri de lapte de cocos, 1 mana de coriandru proaspat tocat cat de marunt posibil, 1 lingurita de sare si piper in functie de gust.

Coriandrul este unul dintre condimentele folosite cu precadere in bucatariile chineza, mexicana si indiana, fiind considerat un adevarat remediu naturist pentru probleme precum insomnie, anxietate, digestie deficitara. Este vazut ca un foarte bun diuretic, motiv pentru care o data ce incepi sa il consumi frecvent vei scapa de problema retentiei de apa. In plus, sucul de coriandru este un excelent tratament pentru tratarea acneei, si reprezinta o sursa buna de calciu, magneziu, fosfor, vitaminele K si C, cat si provitamina A. Alege bine lintea, spal-o si las-o la scurs. Intr-o tigaie topeste uleiul de cocos si adauga apoi turmenicul, ghimbirul si lintea. Timp de 3-4 minute amesteca continuu pentru a se intrepatrunde aromele. Cand observi ca lintea s-a caramelizat un pic, adauga apa peste ea astfel incat sa fie bine acoperita.

Apoi poti sa adaugi cartofii, sarea si sa o lasi la fiert pana cand cartofii devin moi. Usturoiul se adaug la final. Dupa ce au fiert cartofii si adaugat usturoiul pisat, opreste focul si adauga laptele de cocos si bineinteles coriandru. Condimenteaz-o de sare si piper dupa gust si serveste-o calda. Cu cat o vei consuma mai des cu atat mai sanatos vei fi iarna aceasta, toate ingredientele la un loc se vor comporta in organismul tau precum un antibiotic si iti vei intari sistemul imunitar.

sursa: clicksanatate.ro


organismul imunitatea alimente antibiotice
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1516 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015168 (s)