News Flash:

Slabire sanatoasa: Cum sa topesti 5 kilograme fara sa iti pui in pericol organismul

24 Octombrie 2016
1582 Vizualizari | 0 Comentarii
Te-ai decis sa urmezi o dieta de slabire? Inainte de a pune planul in aplicare, asigura-te ca regimul ales nu iti pune in pericol sanatatea. Riscurile sunt mari sa se intample asta daca alegi o dieta care promite sa te scape de un numar mare de kilograme intr-un timp scurt.

Nutritionistii avertizeaza ca dietele care asigura pierderi ponderale semnificative nu fac decat sa va creasca colesterolul din sange. In felul acesta, creste riscul cardio-vascular. Iata cum poti sa pierzi 5 kilograme fara sa iti pui in pericol organismul:

1. Mananca des dar putin. Putin insemamna ca nu trebuie sa simti senzatia de burta plina. Mananca de 5-6 ori pe zi, la fiecare 2-3 ore. Trebuie sa iti aranjezi in asa fel portiile de mancare incat sa nu te saturi dintr-o singura portie. Cu timpul stomacul tau se va micsora si, incet, incet, senzatia de foame constanta va disparea.

2. Mananca 4-5 portii de fructe pe zi. Practic, termina fiecare masa frugala cu un fruct. Variaza de fiecare data fructele.

Slabeste sanatos cu dieta cu fibre

3. Fa cel putin o ora de exercitii fizice intense pe zi. Timp de cel putin o ora trebuie sa transpiri continuu. Bineinteles, intre seturile de exercitii, nu uita sa faci scurte pauze de odihna si de hidratare. Evita energizantele minune! Apa imbuteliata este de ajuns.

4. Serveste ultima masa a zilei inainte de ora 19. Dar, daca foamea este prea mare, potoleste-o cu un pahar de lapte, un iaurt sau un suc natural de portcoale proaspat stors. O banana inainte de culcare nu numai ca iti va umple stomacul, dar te va ajuta si la prevenirea crampelor musculare care pot sa apara ca urmare a efortului fizic.

5. Elimina din dieta zaharul si uleiul. Stim ca tot ce e dulce e delicios si tot ce este preparat in ulei e foarte gustos. Dar, pentru fiecare din caloriile acumulate de la cartofii prajiti mancati la pranz si de la prajitura servita dupa cina, va trebui sa depui si mai mult efort a doua zi la sala de sport.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

regimul kilograme nutritionistii colesterolul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1807 (s) | 34 queries | Mysql time :0.035133 (s)