News Flash:

Slabeste trei kilograme in sase zile

4 Ianuarie 2014
1851 Vizualizari | 0 Comentarii
Acum ca au trecut Sarbatorile si petrecerile, poti incepe sa te gandesti la silueta ta. Daca Mosul ti-a adus cateva kilograme in plus, poti sa scapi de ele in numai sase zile cu aceasta dieta expres.
Daca ai ramas cu cateva kilograme in plsu dupa Sarbatori, nu trebuie sa intri in panica. Urmeaza aceasta dieta simpla, echilibrata si detoxifianta care te va ajuta sa revii rapid la greutatea ta ideala.
Primele trei zile de dieta (faza I)
Regula generala: Evita painea si pastele fainoase. Glucidele trebuie asimilate in cantitati mici din legume, fructe si lactate. Nu este nevoie sa renunti chiar la toate micile tale placeri. Ai voie la un patratel de ciocolata sau la un pahar de vin de calitate, din cand in cand.
Micul dejun: Imediat ce te trezesti, bea un pahar cu apa sau cu limonada. La micul dejun, consuma un iaurt degresat sau 100 g de branza proaspata si 1-2 felii de paine integrala.
Pranz: La pranz este recomandat sa mananci o bucata de piept de pui facut la tigaie antiaderenta, fara ulei, sau un file de peste, preparat in acelasi mod sau la cuptor. Pentru garnitura alege 150 g de legume proaspete, excluzand insa cartofii. In a cincea zi a dietei, pentru diversificare, poti inlocui carnea alba cu cea rosie, de vita. Legumele le poti condimenta cu busuioc, usturoi sau ceapa, dar fara sa adaugi sare sau ulei. Pe langa acestea, poti consuma si un fruct proaspat sau un pahar cu suc de fructe facut la storcator.
Gustare: Daca stomacul iti da ghes dupa-amiaza, nu te abtine de la o gustare usoara. Fie bei un ceai verde, mananci un fruct (exclus bananele), fie te delectezi cu o bucatica de ciocolata sau cu 50 g de iaurt degresat.
Cina: La masa de seara, trebuie sa mananci ceva usor: 150 g de legume condimentate cu otet balsamic si 150 g de peste. Ai voie si la o bucata de branza proaspata degresata. Dupa masa, pentru a favoriza digestia si pentru a te relaxa, fa-ti un ceai de tei, de marar sau de musetel.
Ultimele trei zile de dieta (faza II)
Regula generala: Si in aceasta faza, dieta ramane hipocalorica, fara grasimi si zaharuri, dar se reintroduc painea integrala si fainoasele. Daca slabirea produsa in prima faza ti-a provocat complicatii din punct de vedere al sanatatii, este bine sa reincepi sa consumi alimente cu continut ridicat de proteine.
Micul dejun: Bea un ceai verde fara zahar sau un iaurt degresat si mananca o felie de paine integrala cu o lingurita de marmelada. Pe langa acestea, poti consuma si un fruct proaspat sau un suc de fructe stoarse.
Pranz: De data aceasta, ai voie sa consumi 200 g de legume proaspete condimentate cu otet balsamic. Carnea pe care ai voie sa o consumi ramane cea alba, piept de pui sau peste. In plus, ai voie sa mananci orez, cartofi, soia sau fasole, 40 g de branza si o felie de paine integrala.
Gustarea: Gustarea de dupa-amiaza poate fi sub forma de ceai verde, un fruct la alegere, 50 g de iaurt sau o bucata de ciocolata.
Cina: Poti consuma 150 g de peste sau carne alba la alegere, cu o garnitura din 150 g de legume proaspete, fara sare sau ulei. Pe langa aceste alimente, poti adauga si 40 g de branza la alegere si o felie de paine integrala. Dupa masa, te poti delecta cu un pahar de vin rosu de calitate. Inainte de a merge la culcare, pregateste-ti o salata din fructe proaspete, excluzand insa bananele. Daca simti nevoia, mai poti bea si un ceai relaxant.
Sfat: NU te cantari prea des! Nu te cantari in fiecare zi, ci doar in a 3-a si a 6-a zi. Evita sa faci acest lucru zilnic ca sa nu devii obsedata de slabire. (sursa: unica.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

silueta dieta micul dejun pranz gustare cina gustarea sfat
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1795 (s) | 34 queries | Mysql time :0.046485 (s)