News Flash:

Slabeste sanatos cu dieta Spark

24 Februarie 2016
2506 Vizualizari | 0 Comentarii
Aceasta dieta este conceputa, incercata si verificata de una dintre persoanele care a avut probleme cu silueta, Chris Downie (cunoscut si sub numele de "omul Spark"). Dupa multe incercari nereusite de a scapa de kilogramele acumulate, acesta a reusit sa slabeasca si sa isi recastige increderea in propriile puteri, urmand acest regim alimentar, care ulterior, datorita eficientei sale, a primit recunoastere internationala.

Dieta Spark este una dintre dietele sanatoase, care da rezultate dupa numai 28 de zile si iti ofera premisele schimbarii totale a stilului de viata. Mai mult decat atat, acest regim te ajuta sa elimini surplusul de greutate fara a te infometa si a-ti pune in pericol sanatatea.

Diete de slabit sanatoase pe care le recomanda nutritionistii

Dieta Spark presupune consumul a 1500 de calorii pe zi, impartite in 3 mese principale si 2 gustari. In linii mari, dieta Spark incurajeaza consumul de grasimi si proteine in cantitatti moderate, recomandand, in schimb, o alimentatie bogata in carbohidrati sanatosi.

De asemenea, acest regim alimentar evidentiaza o serie de „superalimente", care ar trebui consumate la fiecare masa pentru aportul lor pretios de substante nutritive, intre care se inscriu merele, migdalele, fructele de padure, broccoli, usturoiul, ceapa, tonul si carnea de curcan.

Pe langa adoptarea unui regim alimentar echilibrat si sanatos, dieta Spark sustine si practicarea constanta a exercitiilor fizice.
Programul de slabire initiat de Chris Downie este impartit in trei etape, fiecare etapa indreptandu-se spre atingerea unui scop distinct, vizand alimentatia, nivelul de activitate fizica si motivatia.

Regulile unei diete sanatoase


Etapele dietei Spark
Prima etapa iti dezvaluie o serie de tehnici care sa te ajute sa obtii greutatea dorita, precum controlul portiilor, consumul unei cantitati generoase de apa si practicarea regulata a exercitiilor fizice preferate.

A doua etapa iti arata cum sa iti mentii motivatia pe termen lung si face tranzitia de la dieta la integrarea noilor obiceiuri in stilul de viata.

Ultima etapa este cea in care excesul ponderal a primit "lovitura de gratie". Acum putem fi in masura sa ii ajutam si pe cei din jurul nostru sa atinga greutatea pe care si-o doresc.

Meniu orientativ pentru o zi
Micul dejun: o ceasca de lapte fara grasimi, o cana de cafea decofeinizata, o treime de ceasca de ovaz, o jumatate de para proaspata si 5 alune.

Gustare: un mar

Pranzul: 115 grame piept de curcan, o jumatate de ceasca de piure de cartofi, un sfert de ceasca de porumb dulce, 55 grame cascaval slab fara grasimi, o lingura de margarina (nesarata), 2 felii de pepene galben si o ceasca de ceai (pe baza de plante).

Gustare: 2 oua fierte (tari) si o cana de castravete feliat.

Cina: 170 grame peste, o chifla din grau, 2 linguri de broccoli, o jumatate de ceasca de cascaval (slab, fara grasimi), o lingura de ulei de masline si un mar mic.

sursa: antena satelor
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta chris downie omul spark dieta spark dietele sanatoase
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1879 (s) | 23 queries | Mysql time :0.029267 (s)