News Flash:

Slabeste sanatos cu dieta cu fibre

3 Martie 2013
1886 Vizualizari | 0 Comentarii

Fibrele ne ajută să avem o digestie sanatoasa şi un organism puternic. Acestea sunt fasolea, mazărea, lintea şi fructele. Iată cinci motive să consumăm cat mai multe produse bogate în fibre.

Pentru că se umflă în intestine, fibrele creează repede senzaţia de saţietate şi foamea dispare odată cu nevoia de a „ciuguli” între mese.

De aceea, fibrele sunt un aliat de nădejde în regimurile alimentare. Mai mult, consumul caloric este minimal şi ajută şi la detoxifierea organismului.

Fibrele din cereale sunt considerate a fi cele mai eficiente pentru a preveni bolile cardiovasculare. Cercetătorii au subliniat importanţa pe care o are dieta bogată în fibre, în special micul dejun bazat pe cereale integrale, în reducerea afecţiunilor coronariene. Datorită umflării fibrelor în intestine şi a reglării digestiei, o dietă bazată pe legume şi fructe poate preveni afecţiunile colonului.

Mai mult, unele probleme ale tractului digestiv pot fi evitate, oprite sau chiar anulate doar prin urmarea dietei pe bază de fibre. Aceasta ajută la prevenirea constipaţiei sau a hemoroizilor.

Fibrele alimentare influenţează atât absorbţia grăsimilor, cât şi a glucozei la nivel intestinal. Cercetătorii spun că fibrele alimentare ar fi utile şi în prevenţia diabetului zaharat de tip II. Astfel, fibrele insolubile reduc răspunsul glicemic, reduc nivelul de insulină şi diminuează apetitul, lucru ce ar putea controla şi obezitatea.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fibrele digestie sanatoasa organism puternic regimurile alimentare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1995 (s) | 23 queries | Mysql time :0.062883 (s)