News Flash:

Slabeste sanatos cu Dieta Atkins

13 Februarie 2013
1868 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta Atkins este o dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati. Principiul de baza al acestei diete este ca nu excesul de calorii este responsabil pentru obezitate - ci carbohidratii si insulina procesate.

Initial, cantitatea de carbohidrati consumata este limitata la 20 de grame pe zi pentru a cauza scaderea rapida in greutate si a trece la metabolizarea grasimilor. Pe masura ce te vei apropia de greutatea dorita, vei incepe incet-incet sa adaugi inapoi in dieta carbohidratii sanatosi pentru a continua pierderea in greutate si pentru a iti stabili un stil de viata sanatos. Dieta Atkins interzice carbohidratii rafinati - produsele cu un continut ridicat de zahar, paine, paste, cereale si legume bogate in amidon.
Ideea este sa determini organismul sa arda repede carbohidratii si sa inceapa sa arda si celelalte proteine si restul de mancare.

Dieta Atkins este potrivita pentru: Iubitoarele de carne si dependente de zahar; Persoanele care cauta o dieta scazuta in carbohidrati - insa ridicata in fibre; Persoanele carora nu le surade ideea de a numara caloriile si prefera sa manance pana se satura.

Dieta Atkins NU este potrivita pentru: Vegetariene sau cele carora nu le plac mancarurile bogate in proteine; Pacientii cu anumite probleme medicale sau care iau anumite medicatii (cum ar fi diureticele).

Alimentele in Dieta Atkins:

Alimentele PERMISE in Dieta Atkins : carnea de vita, de pui, de porc, de manzat + peste, sunca (de Praga), branza,
Alimentele INTERZISE in Dieta Atkins : paste, legume bogate in amidon, torturi, prajituri.

Avantajele Dietei Atkins:

Prin limitarea consumului de carbohidrati, vei incepe sa arzi grasimile pentru energie - scopul principal al tuturor celor ce vor sa scada in greutate.
Nu te vei simti infometata intre mese - cea mai mare lupta pe care trebuie sa o duca majoritatea persoanelor ce tin diete este obsesia constanta pentru mancare.
Limitand consumul de carbohidrati vei mentine un nivel stabil al zaharului din sange pe tot parcursul zilei.

Efecte secundare - Dieta Atkins:

La inceputul dietei poti experimenta constipatie, oboseala sau dureri de cap. In general aceste simptome dureaza maxim 4-5 zile.
Problema cea mai controversata a dietei Atkins este ca este o dieta bogata in grasimi. Recomandarea generala a specialistilor este sa nu depasim 30% grasimi in diete (in general), insa in dieta Atkins poti consuma mai mult.


Faze in Dieta Atkins:


1.Faza 1 (inductie): aceasta faza dureaza timp de 14 zile. Aportul de carbohidrati este restrictionat la sub 20 de grame pe zi pentru a declansa arderea grasimilor. Pierderea in greutate in timpul acestei faze este de obicei foarte mare.
2.Faza 2 (finalizare): carbohidratii sunt adaugati incet-incet in dieta, sub forma de alimente bogate in nutrienti si fibre. Cantitatea de carbohidrati este marita la 25 de grame zilnic in prima saptamana, apoi 30 de grame zilnic in saptamana a doua si tot asa cu 5 grame pe saptamana pana scaderea in greutate se opreste.
3.Faza 3 (pre-intretinere): cantitatea zilnica de carbohidrati este marita cu 10 grame pe saptamana atata timp cat se pastreaza o pierdere in greutate foarte mica si graduala.
4.Faza 4 (intretinere): aceasta faza dureaza pe viata - pentru a fi sanatoasa si pentru a evita cresterea in greutate.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta atkins vegetariene avantajele efecte secundare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2402 (s) | 34 queries | Mysql time :0.100498 (s)