News Flash:

Slabeste pana la 3 kg cu dieta cu cartofi

8 Martie 2013
2036 Vizualizari | 0 Comentarii

Cartofii au puţine calorii şi sunt săţioşi. Aceste avantaje fac din dieta bazată pe cartofi una uşor de ţinut cu ajutorul căreia slăbeşti între 2,5 şi 3 kilograme pe săptămană.

Pe parcursul acestei diete corpul tău va profita din plin de aportul de vitamine, proteine şi potasiu adus de cartofi. Pentru asezonare renunţă la sare în favoarea sucului de lămâie, mentei, chimionului, rozmarinului, nucşoarei şi usturoiului care şi ele te scapă de kilogramele în plus. Foloseşte şi coaja cartofilor sub formă de ceai! Conţine antioxidanţi şi vitamine importante şi ele într-o dietă.


Luni
Mic dejun: două felii de pâine integrală cu gem, un iaurt degresat mic, sucul unei portocale
Gustare: un grepfruit
Prânz: doi cartofi copţi cu cod la grătar, un iaurt degresat mic
Gustare: o portocală şi un măr
Cină: trei cartofi fierţi cu ciuperci şi pui la grătar, un măr şi suc de morcovi

Marţi
Mic dejun: o felie de pâine integrală cu pui la grătar, un grepfrut şi un ceai din coajă de cartofi
Gustare: un pahar de suc de morcov şi o felie de pâine integrală
Prânz: patru cartofi fierţi şi două roşii tăiate felii se dau la cuptor cu doi ardei graşi şi o ceapă care se călesc înainte cu o lingură de ulei de măsline.
Gustare: un iaurt degresat mic
Cină: trei cartofi fierţi serviţi alături de un amestec preparat din ceapă, usturoi, de brânză de vaci, iaurt degresat şi două linguriţe de zeamă de lămâie

Miercuri
Mic dejun: salată de fructe din mere şi mandarine cu iaurt degresat şi cereale integrale
Gustare: o felie de pâine integrală cu brânză de vaci
Prânz: lasă la cuptor pentru zece minute doi cartofi fierţi înainte la care adaugi roşii, doi ardei graşi şi 60 de grame de brânză
Gustare: un măr
Cină: o salată preparată din doi cartofi fierţi, doi castraveţi, o ceapă şi pătrunjel. Pentru sosul salatei amestecă două linguri de iaurt degresat, piper, usturoi şi o lingură de ulei de măsline.

Joi

Mic dejun: două felii de pâine integrală cu brânză de vaci şi o portocală
Gustare: un pahar de lapte degresat
Prânz: o salată din doi cartofi copţi, şuncă, două linguri de lapte degresat, o linguriţă de ulei de măsline, nucşoară şi o lingură de zeamă de lămâie.
Gustare: un grepfrut
Cină: o supă din doi cartofi mici, un morcov, o jumătate de linguriţă de unt, 30 de grame de şuncă şi pătrunjel. Separat, şunca se dă într-un clocot pentru a elimina sarea, apoi se adaugă în restul supei.

Vineri
Mic dejun: un iaurt degresat mic cu un fruct kiwi şi o portocală
Gustare: un măr şi un pahar de suc de portocale
Prânz: prepară la cuptor 20 de minunte cinci cartofi tăiaţi felii, o ceapă şi două roşii, brânză rasă, piper şi un ou deasupra
Gustare: un pahar de suc de roşii
Cină: doi cartofi copţi tăiaţi fiecare în patru cu brânză de vaci, o lingură de lapte degresat, sucul unei jumătăţi de lămâie şi pătrunjel

Sâmbătă

Mic dejun: un iaurt degresat, o portocală şi două linguri de cereale
Gustare: două mere
Prânz: un cartof, doi morcovi mici şi un dovlecel fierţi alături de peşte cod la grătar, un pahar de suc de morcovi
Gustare: un iaurt degresat mic şi o felie de pâine integrală
Cină: patru cartofi copţi cu un amestec preparat din brânză de vaci, o lingură de iaurt degresat, jumătatea unei cepe, piper şi sucul unei lămâi

Duminică
Mic dejun: un ou şi o felie de pâine integrală
Gustare: trei ridichi
Prânz: trei cartofi copţi cu două roşii
Gustare: un măr tăiat cubuleţe amestecat cu iaurt degresat
Cină: doi cartofi mari fierţi, pui la grătar, o conopidă opărită şi sos din iaurt degresat, o lingură de zeamă de lămâie, chimen şi mentă mărunţită

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cartofii luni miercuri joi vineri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2080 (s) | 34 queries | Mysql time :0.068200 (s)