News Flash:

Slabeste in timp record. Iata dieta

8 Martie 2013
1571 Vizualizari | 0 Comentarii

PRIMA ZI

Mic dejun: o cană de cafea sau de ceai verde, 200 g iaurt cu două linguri cereale integrale

Gustare: două felii de ananas

Prânz: o salată preparată din 60g orez fiert, 100 g ricotta, 300 g fasole verde fiartă, două linguri ulei de măsline

Gustare: un măr

Cină: 150 g carne de vită la grătar + doi cartofi fierţi, 100 g salată de varză

A DOUA ZI

Mic dejun: o cafea sau ceai verde, 200 ml lapte degresat cu două linguri fulgi de porumb

Gustare: 150 g cireşe

Prânz: 200 g cartofi la cuptor cu usturoi şi 50 g şuncă slabă, 150 g salată verde cu roşii şi castraveţi, 3 caise

Cină: 300 ml supă de legume, un ou fiert, o felie pepene roşu

A TREIA ZI

Mic dejun: o cafea, 200 ml lapte degresat, 3 biscuiţi cu cereale integrale

Gustare: un iaurt degresat

Prânz: 150 g piept de pui fiert, 250 g salată de paste integrale cu dovlecei sote şi ardei gras

Cina: 50 g şuncă slabă de curcan, două roşii, 60 g pâine integrală

Proteinele nu te îngraşă

Proteinele sunt singurii nutrienţi care nu se depun în organism şi care nu te îngraşă. Ele îţi sunt necesare pentru că ajută la formarea masei musculare.

Acesta este motivul pentru care este bine să te bazezi pe alimentele bogate în proteine, în dieta pe care o ţii.

Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus şi să menţii rezultatele, cele mai indicate proteine sunt cele din carnea de peşte, de pui, de curcan, dar şi din ouă, lapte, brânză şi iaurturi degresate.

 

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

prima zi mic dejun pr nz
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1985 (s) | 23 queries | Mysql time :0.059438 (s)