News Flash:

Slabeste in timp ce lucrezi la birou

16 Mai 2011
3237 Vizualizari | 0 Comentarii

Pentru a slabi si a-ti tonifia musculatura nu este obligatoriu sa mergi la sala. Anumite exercitii pot fi practicate si la birou, iar efectul lor este garantat atat timp cat exersezi zilnic. Pozitia de baza este cea cu spatele drept, talpile pe sol, genunchii dezlipiti de pe scaun, mainile pe birou. Privesti un punct in fata ta. Iata cateva exercitii care te ajuta sa slabesti in timp ce lucrezi la birou, potrivit Ele:

1.  Pentru tonifierea muschilor abdomenului, contracta-ti burta de 5 ori timp de 5 secunde, ca si cum ti-ai „inghiti" buricul. Relaxeaza 2 secunde. Fa cate 20 serii, relaxand 20 secunde intre fiecare. Exercitiul trebuie facut inainte de masa. 

2. Pentru fese tari, contracta-ti de 5 ori muschii fesieri timp de 10 secunde si relaxeaza 2 secunde. Repeta de 20 ori, cu pauza de 20 secunde intre serii. 

3. Pentru coapse fara celulita, intinde un picior sub birou, cu piciorul flexat, incordeaza abdominalii. Mentine aceasta pozitie 30 secunde. Schimba apoi piciorul. Fa cate 5 serii de picior. 

4. Pentru a lucra un pic mai mult fesele si coapsele, mergi in spatele scaunului. Cu spatele drept si abdomenul incordat, ghemuieste-te deschizand genunchii spre exterior. Fa cate 5 serii a 10 exercitii. 

5. Pentru a scapa de celulita din interiorul coapselor, pune-ti mainile pe bratele scaunului si ridica-ti usor picioarele. Departeaza si apropie picioarele de 20 ori. Fa cate 5 serii, cu 10 secunde pauza intre fiecare. 

6. Pentru gambe tonice, stai in picioare si ridica-te pe varfuri de 20 ori. De facut 5 serii cu pauza de 20 secunde intre fiecare. 

7. Pentru imbunatatirea circulatiei sanguine si limfatice, du un picior in fata si intoarce-ti calcaiul in ambele sensuri. Schimba piciorul. 

8. Pentru slabire in talie, fa torsiuni ale bustului in timp ce stai pe scaun. Cu spatele drept, privind in fata, intoarce doar umerii, fara a misca soldurile. Revino apoi in pozitia initiala si intoarce-te in cealalta parte. Repeta de 10 ori pentru fiecare parte. 

9. Pentru fermitatea sanilor si a tricepsilor, impreuneaza-ti mainile pe piept, coatele aliniate. Apasa cat poti de tare timp de 10 secunde. Relaxeaza 5 secunde si incepe din nou, cate 10 serii. 

10. Pentru degajarea umerilor, cupleaza-ti mainile la ceafa si trage coatele in spate. Fa cate 10 serii, cu pauze de 5 secunde intre fiecare. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fese tari fermitatea sanilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1468 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020600 (s)