News Flash:

Slabeste in functie de depozitele de grasime

5 Ianuarie 2012
2582 Vizualizari | 0 Comentarii

Indiferent de dieta aleasa sau de exercitiile sportive dedicate anumitor parti ale corpului, zonele-problema nu raspund atat de repede precum ne-am astepta. De aceea e important sa directionam curele de slabire catre complexele cele mai predominante.

1. Depuneri de grasime in partea de sus a corpului
Daca pui grasime in special pe burta, inseamna nivel cortizolului din corp este mare.Cortizolul te impiedica sa slabesti si este extrem de periculos pentru sanatatea ta. Grasimea din jurul abdomenului poate provpca boli de inima si diabet.

Cea mai buna dieta pentru tine este bazata pe grasimi acceptate - peste, nuci, alune, uleiuri vegetale, cereale integrale bogate in fibre. Mesele dese si in cantitati mici sunt cele mai indicate.

Recomandare: cate 300-350 de calorii plus doua gustari bogate in fibre - zi

Sport: Exercitiile aerobice sunt cele mai indicate: alergarea pe banda, bicicleta, stepper eliptic sau chiar mersul pe jos. Orice exercitiu care mareste pulsul este binevenit.

Slabeste in functie de silueta pe care o ai 

2. Posterior mare
Grasimea depusa pe fund si coapse e cea mai des intalnita problema la femei. Desi nu este la fel de periculoasa pentru sanatate ca cea depusa pe abdomen, aceasta zona este si cea mai „incapatanata". Cea mai buna dieta pentru tine presupune sa renunti complet la alimentele procesate si la grasimile saturate din surse animale. Sarea retine apa in corp asa ca cel mai indicat ar fi sa renunti la ea. Carbohidrati cu eliberare lenta, din cerealele integrale, sunt benefici mai ales cu cateva bucati de fructe. Felii de paine integrala si multe legume pentru pranz, iar la cina poti manca nputina carne slaba sau peste.

Sport: O combinatie intre exercitiile de forta si de cele care iti maresc pulsul este ideala pentru tine. Organizeaza-ti un program format din miscari ce folosesc greutatea propriului corp - fandari, genuflexiuni, flotari - executate in mai multe serii repetate.

3. Depuneri de grasime peste tot
Metabolismul lent este cauza celor mai multe probleme de greutate. O combinatie intre cele doua solutii de slabit pentru abdomen si posterior este avantajoasa pentru tine.

Cea mai buna diete pentru tine este cea mediteraneana. Consuma peste de cel putin trei ori pe saptamana, fructe, legume si cereale numai integrale

Sport: exercitii cardio - alergare, bicicleta, mers rapid, etc., dar si de exercitii anaerobe pentru definirea musculaturii. Fa miscare in majoritatea zilelor saptamani, chiar daca e vorba doar de o plimbare in pas rapid.

Sursa: Unica


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

posterior mare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1488 (s) | 30 queries | Mysql time :0.018193 (s)