News Flash:

Slabeste cu minerale si vitamine. Iata care sunt cele mai indicate

1 Martie 2013
1753 Vizualizari | 0 Comentarii

Calciul este unul dintre cele doua cele mai importante minerale pentru corp, fiind esential pentru oase sanatoase si puternice si pentru muschi. Calciul este esential pentru cresterea fortei fibrelor musculare. Doza zilnica este de cel putin 1.200 miligame pe zi, pe care le poti obtine din produsele lactate, legume verzi, sau suplimente.

Magneziul este esential pentru activitatea cardiaca si cea musculara. Margeziul este vital pentru femei pentru ca ajuta la atenuarea crampelor musculare si a simptomelor sindromului prementrual. National Institutes of Health recomanda 310 - 320 miligrame pe zi, in cursul dietelor pentru slabit, dar se poate ajunge si pana la 400 miligrame daca faci multa miscare fizica si mai ales daca ridici greutati. Magneziul se gaseste in spanac, nuci, leguminoase si cereale integrale.

Vitaminele din grupul B, care include B1 (tiamina), B2 (riboflavina), B3 (niacina), B6 (piridoxina), B7 (biotina), si B12 (cobalamina), sunt esentiale pentru sanatate mai ales in cursul curelor de slabite pentru ca sunt direct implicate in procesul natural de sustinere si crestere a masei musculare. Cei mai multi oameni consuma cantitatile potrivite de vitamine din grupul B, deoarece aceste vitamine se gasesc in produsele alimentare uzuale incluse si in cursul dietelor. Vitaminele din grupul B se gasesc in cereale integrale, oua, carne slaba, legume, nuci si verdeturi.

Vitamina D este necesara pentru contractia musculara, nu doar pentru devoltarea si sustinerea masei oasoase. Asta face ca aceasta vitamina sa fie una extrem de importanta pentru perioadele de dieta. In mod ideal, un adult are nevoie de 4.000 pana la 6.000 de UI de vitamina D in fiecare zi.

Vitamina C se gaseste in toate fructele si legumele si are calitatea esentiala de a pastra sanatatea vaselor de sange, care sustin nevoile musculaturii in ceea ce priveste aportul de oxigen si nutrienti. Acesta este motivul pentru care aportul de vitamina C in cursul dietelor este esential. In plus, vitamina C sustine productia de colagen, pe care corpul il foloseste pentru a construi oase si muschi. Asigura-ti un aport de cel putin 75 de miligrame de vitamina C pe zi, pe care il poti obtine dintr-o portocala medie, o jumatate de ardei gras rosu, sau o ceasca de capsuni, scrie yahoo shine.

Uleiul de peste are capacitatea de a creste fluxul sanguin la nivelul muschilor, stimuleaza procesul de formare a proteinelor pentru masa musculara si reduce inflamatiile. Uleiul de peste contine omega 3, despre care se crede ca este o arma secreta pentru tonifiere. Uleiul de peste poate imbunatati, de asemenea, sensibilitatea la insulina, si previne diabetul zaharat. American Heart Association recomanda doua portii de 100 de grame de peste gras (cum ar fi somon, macrou, hering, sardine) in fiecare saptamana.

Vitamina E este vitala pentru curele de slabire, fiind una din vitaminele care sustin dezvoltarea tesutului musculare si care, concomitent, sustine dezintegrarea tesutului adipos. Doza ideala de vitamina E o pot avea mancand un pumn de migdale crude in fiecare zi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

calciul magneziul sindromului prementrual vitamina d vitamina c
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2375 (s) | 34 queries | Mysql time :0.072370 (s)