News Flash:

Slabeste cu dieta macrobiotica

9 Februarie 2012
3398 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta macrobiotica este un regim de inspiratie japoneza, in care consumi, fara sa te saturi, tot felul de cereale si produse nerafinate sau neprocesate. Cerealele neprelucrate pe care le vei manca trebuie combinate intr-o proportie clara, pentru a se incadra in balanta ying-yang, astfel incat modul in care mananci sa reflecte perfectiunea, sa iti asigure un echilibru complet si o viata lunga.

Alimente permise
Aproape tot ceea ce consumi va trebui sa fie neprelucrat: cereale, graunte, nuci, alune, fistic, legume proaspete, fructe, soia, peste, orez brun. Condimentele sunt considerate profanari ale acestui stil de viata, la fel si mierea, zaharul, uleiurile. Proportiile acestor alimente in meniul zilnic respecta urmatoarele reguli: cerealele, in special orezul brun, trebuie consumate in propor tie de 25%-30%, legumele in proportie de 30%-40%, pastaile 5%- 10%, iar mancarea procesata natural sau traditional, doar 5%-10%.

Beneficiile dietei macrobiotice
Pentru ca, in mare parte, vei consuma produse care nu au trecut printr-un proces chimic, e bine sa stii ca vei reduce semnificativ riscule de cancer si alte boli grave. Dar sunt si alte beneficii mici, de care trebuie sa te bucuri, cum ar fi o piele curata, un tract digestiv mai bun. Cei care tin dieta macrobiotica slabesc intre 2 si 4 kilograme pe saptamana, in functie de modul lor de alimentatie anterior, fiind de asteptat ca aceia care au apreciat junk-foodul inainte, sa slabeasca mai mult.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta macrobiotica alimente permise
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1539 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013777 (s)