News Flash:

Slabeste cu dieta lui Rosemary Conley

15 August 2011
2749 Vizualizari | 0 Comentarii

Dupa ce s-a confruntat cu probleme de greutate toata adolescenta si tineretea sa, Rosemary Coneley, cunoscuta nutritionista in Marea Britanie, a decis sa povesteasca si altora experientele sale, dar si modul in care a slabit. A devenit faimoasa in 1988, dupa ce cartea sa, "Dieta pentru solduri si coapse", s-a vandut in mai bine de doua milioane de exemplare. Pana in prezent, Conley a scris si vandut cu succes nu mai putin de 12 carti.

Dieta lui Rosemary Conley ajuta la eliminarea kilogramelor nedorite, in ciuda faptului ca nu este deloc restrictiva. Regimul consta in trei mese pe zi si dureaza 21 de zile. 

Alimentele indicate de-a lungul celor trei saptamani de dieta sunt cele cu un aport foarte mic de grasimi si cele cu indice glicemic foarte scazut. In primele doua saptamani de dieta, consumul de alcool este total interzis. Incepand din saptamana a treia, puteti bea doar un pahar cu alcool pe zi. Meniul zilnic trebuie sa include trei mese principale si doua gustari. Se mai accepta zilnic o salata cu ulei de masline sau ulei de nuci de Macadamia si doua cani cu lapte degresat. 

Primele doua saptamani
Ziua 1

Micul dejun:
 2 grepfruturi feliate, un ou fiert tare si o felie de paine de secara.
Pranz: 50 g branza foarte slaba, o felie de paine si 200 g salata verde.
Cina: 200 g pui fript pe tabla (nu pe jar) si 120 g morcovi fierti.

Ziua 2

Mic dejun: un bol cu lapte degresat la care se adauga 20 g musli.
Pranz: un castron cu salata de laptuci in care ati adaugat 50 g sunca slaba, cateva crutoane si ulei de masline.
Cina: o friptura de circa 100 g, 2 morcovi, 100 g ciuperci si rosii coapte, o felie de paine neagra.

Ziua 3

Mic dejun: 100 g piept de curcan fiert, 2 felii de paine integrala cu sos de rosii si busuioc. La desert, o piersica.
Pranz: 100 g peste slab la gratar (sau fiert) cu sos de hrean, plus o salata verde fara sare si cu putin ulei de masline.
Cina: o farfurie cu paste din porumb, amestecate cu sos de rosii si piper, plus o salata verde.

Ziua 4

Mic dejun: 40 g terci de ovaz cu lapte si miere.
Pranz: cartofi natur si mazare, gatite la abur.
Cina: 100 g carne de porc la gratar, servita cu 2 felii de paine integrala cu mustar si salata.

Ziua 5
Mic dejun: o omleta din doua albusuri, fasii de ardei si trei-patru rondele de ceapa. Uleiul indicat in acest caz este cel de palmier.
Pranz: o portie de circa 100 g friptura de curcan, cu garnitura de ciuperci si rosii coapte.
Cina: 150 g peste la cuptor, alaturi de 100 g morcovi si telina preparate la abur (sau orice alte legume).

Ziua 6

Mic dejun: un bol cu salata de ton (este indicat ca pestele sa fie din conserva cu peste in suc propriu, nu in ulei), 4 frunze de salata, 2-3 rosii cherry si crutoane din faina integrala.
Pranz: 150 g fasole batuta si o felie de paine integrala.
Cina: legume sotate (orice, dar nu cartofi).

Ziua 7

Mic dejun: 100 g branza proaspata de vaci si doua felii de paine integrala.
Pranz: salata din 25 g piept de pui fiert, 100 g telina fiarta, un strop de ulei de masline si cateva crutoane preparate din faina integrala.
Cina: 115 g macaroane din faina integrala fierte, ciuperci, sos de rosii si putina branza slaba. 

A treia saptamana
Cea de a treia saptamana a regimului propus de Rosemary Conley este mai permisiva. Se pot face combinatii din toate meniurile propuse pentru primele doua saptamani. Acum sunt permise si deserturile (de exemplu, o clatita simpla, o mana cu stafide, doua-trei patratele de ciocolata neagra, biscuiti economici), dar acestea nu trebuie sa aiba mai mult de 100 de calorii.

Iata si o reteta propusa de Rosemary Conley

Paste cu dovlecei
Ingrediente: 225 g paste fainoase de porumb, 1 cub de supa de legume, 4 dovlecei de marime medie taiati cuburi, 2 cepe rosii taiate fin, 2 catei de usturoi bine zdrobiti, 1 ardei iute rosu, 1 legatura de busuioc proaspat, 600 g rosii pasate, 3 linguri cu branza proaspata de vaci, 1 legatura de patrunjel proaspat, sare si piper dupa gust.
Mod de preparare: incalziti cuptorul foarte bine (la 190°C). Fierbeti in prealabil pastele intr-un vas cu apa in care ati pus cubul de supa de legume. Scurgeti apoi pastele foarte bine. Separat, prajiti intr-o tigaie care nu necesita ulei dovleceii, ceapa si usturoiul. Adaugati apoi ardei iute, busuiocul si rosiile pasate. Puneti pastele in sosul astfel format si condimentati cu piper si sare. Dupa aproximativ cinci minute de fierbere, mutati preparatul intr-un alt vas care se introduce in cuptorul bine incins impreuna cu branza. Dupa o jumatate de ora presarati deasupra patrunjelul proaspat tocat.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ziua 1 ziua 2 ziua 3 ziua 4 ziua 5 ziua 6 ziua 7
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1568 (s) | 34 queries | Mysql time :0.025254 (s)