News Flash:

Slabeste cu dieta Harper

17 Februarie 2012
3250 Vizualizari | 0 Comentarii

Celebrul antrenor de fitness si nutritionist american Bob Harper (foto) a conceput un plan eficient de slabire, bazat pe proteine slabe, fructe si legume, pentru cei care vor sa scape de kilogramele in plus fara sa se infometeze. Important este ca mesele sa fie servite inainte de aparitia senzatiei de foame. Programul dureaza 12 saptamani, iar in acest timp un rol major il au exercitiile fizice.

In ciuda denumirii sale, dieta „The Biggest Loser Plan" a fost gandita pentru cei care vor sa slabeasca si sa iasa invingatori din aceasta „lupta". In conceperea planului, Bob Harper a fost ajutat si de un alt antrenor de fitness, un medic specialist in obezitate, un dietetician. Dieta a fost si subiectul unui show televizat cu acelasi nume, in care mai multe persoane supraponderale au fost provocate sa slabeasca in 12 saptamani.

Alimentele premise in dieta Harper
Dieta se realizeaza dupa urmatoarea regula: patru portii de fructe si legume, trei portii de proteine slabe sau cu putine grasimi, doua portii de cereale integrale si o portie la alegere - uleiuri, dulciuri sau alt produs care va place.

Pentru ca dieta sa dea rezultate, specialistii recomanda ca alimentele sa fie alese cu grija, astfel incat sa nu contina grasimi, zaharuri sau sare. Fructele si legumele trebuie sa fie proaspete, iar sucurile, fructele uscate sau deshidratate trebuie evitate.

Pentru proteine sunt indicate pieptul de pui, pestele, carnea de curcan, lactatele cu putine grasimi si ciupercile. Cerealele pot contine cel putin 2 g de fibre pentru o portie sau 5 g daca este paine. Indiferent de produsul folosit, acesta nu trebuie sa aiba mai mult de 5 g de zahar la fiecare portie.

Ce contin mesele zilnice
Micul dejun poate sa contina o jumatate de portie de proteine, o portie de cereale integrale si o portie de fructe.

Gustarea este alcatuita din o jumatate de portie de proteine si un fruct.

La pranz serviti mancaruri formate din o portie de proteine, o jumatate de portie de cereale integrale si o leguma.

A doua gustare a zilei cuprinde o jumatate de portie de proteine si un fruct.

La cina serviti o jumatate de portie de proteine, o jumatate de portie de cereale integrale si doua legume.

Sfaturi dupa cele 12 saptamani
Ca sa va mentineti in forma si dupa incheierea celor 12 saptamani, specialistii va dau cinci sfaturi: mancati zilnic un mic dejun sanatos, consumati fructe si legume proaspete in fiecare zi, fiecare masa trebuie sa contina produse cu proteine, continuati sa faceti exercitii fizice si planuiti-va cu atentie mesele din timpul zilei si programul de exercitii fizice.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

bob harper
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1547 (s) | 34 queries | Mysql time :0.028302 (s)