News Flash:

Slabeste cu dieta elvetiana

19 Iulie 2011
3960 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta elvetiana te poate ajuta sa elimini aproximativ cinci kilograme in doua saptamani, daca respecti cateva reguli. Se bazeaza pe consumul de legume si fructe proaspete, ceea ce o face usor de tinut pe timp de vara. De asemenea, din meniu nu trebuie sa lipseasca proteinele, iar in ceea ce priveste painea, ai voie maxim 50 de grame de paine integrala pe zi. Dieta elvetiana are doua variante: cea clasica si cea cu un singur aliment pe zi. 

Dieta elvetiana clasica
Se bazeaza pe consumul anumitor produse, aceleasi,in fiecare zi, iar ultima masa trebuie servita cel mai tarziu la ora 19.00. Iata care sunt alimentele pe care ai voie sa le consumi zilnic pe parcursul acestei diete, dar care sunt si cantitatile premise:

1. Fructele si legumele proaspete se pot consuma in orice cantitate;

2. Mai poti consuma doua pahare (aproximativ 0,5 litri) de lapte batut, iaurt sau kefir, 50 de grame de branza dietetica de vaci sau cas;

3. 2 oua fierte, 200 sau 300 de grame de carne slaba de pui, vita, curcan sau peste, fiarta, inabusita sau la gratar si cel mult o felie de paine integrala din cereale. 

Dieta elvetiana cu un singur aliment pe zi
In prima zi vei putea consuma pe saturate sucuri proaspete de fructe si legume, cartofi in a doua zi, in a treia zi orez, fructe proaspete in a patra zi, ziua a cincea este dedicata pastelor, in a sasea zi vei putea manca legume, iar in ultima zi de dieta vei putea manca cate putin din toate.

Luni
Pe parcursul acestei zile vei bea in total 1,5 litri de suc proaspat preparat acasa. Poti opta pentru un mix dintr-o portocala, un grapefruit si cateva lingurite de suc de lamaie sau pentru un amestec de 200 de ml de suc de morcovi si 100 de ml de suc de mere. Atunci cand ti-e foame  poti amesteca intr-un blender 300 de grame de castraveti, o lingura de patrunjel tocat, 100 de ml de suc de rosii si o lingurita de suc de lamaie. 

Marti
Poti manca pana la un kilogram de cartofi fierti. Pe langa acestia este permis si un ou fiert, fructe proaspete, o cafea dimineata si ceaiuri pe parcursul zilei. Cartofii ii poti prepara in mai multe moduri: taiati cubulete cu suc de lamaie, piure cu trei linguri de lapte si putin patrunjel tocat sau integrati intr-o supa pasata, cu multe verdeturi.

Miercuri 
In aceasta zi va trebui sa mananci aproximativ 200 de grame de orez brun, fiert. Orezul se va fierbe in apa fara sare timp de o jumatate de ora, se strecoara si se va imparti in cinci portii egale care vor fi consumate pe tot parcursul acestei zile. Daca nu-l poti manca simplu, adauga cateva lingurite de suc proaspat de rosii. Dimineata poti bea o cafea, iar in timpul zilei, multa apa si ceaiuri de plante fara zahar. 

Joi
În afara micului dejun foarte sarac in calorii, compus dintr-o cafea, o felie de paine graham si o felie de carne slaba la gratar sau branza si un fruct, in timpul zilei va trebui sa mananci aproximativ 1,25 kilograme de fructe proaspete, exceptand banane. Nu uita de cei 1,5 litri de apa pe zi.

Vineri
Pe langa micul dejun format dintr-o felie de paine integrala si un ou fiert, plus o cafea fara zahar, in restul zilei vei manca 500 de grame de paste fierte, amestecate cu verdeata, rosii, doua linguri de mazare si o lingurita de suc de lamaie. 

Sambata
Astazi ai voie sa mananci rosii, salata, gulii, fasole, morcovi, conopida, consumate in salate sau fierte inabusit.

Duminica
In aceasta zi trebuie sa-ti compui un meniu de aproximativ 1.000 de calorii dintre alimentele premise in zilele anterioare. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta elvetiana luni marti miercuri joi vineri sambata duminica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1724 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021000 (s)