News Flash:

Slabeste 3 kg in doar 5 zile cu dieta cu spanac

11 Martie 2013
3398 Vizualizari | 0 Comentarii

Spanacul este o sursa excelenta de fibre, nutrienti care detoxifica organismul si te ajuta sa slabesti armonios, dar si de acizi grasi esentiali omega 3, care scad colesterolul. Nu este indicat sa prelungesti dieta cu spanac peste cele 5 zile, intrucat acesta leguma contine substante care, in concentratii prea mari, dau peste cap anumite procese ale organismului. Descopera cum te ajuta spanacul sa slabesti rapid si inspira-te din meniul recomandat pentru cele 5 zile.

Desi nu are cel mai bun gust din lume, spanacul este o leguma esentiala intr-o cura de slabire, deoarece are un aport caloric scazut. 100 de grame de spanac furnizeaza organismului tau doar 26 de calorii, ceea ce inseamna ca poti consuma aceasta verdeata fara sa-ti calculezi minutios portia.

Dincolo de aportul caloric scazut, spanacul este un aliment bogat in aminoacizi care intaresc musculatura, iar vitaminele din complexul B si magneziul accelereaza metabolismul si topesc rapid depozitele adipoase. In plus, spanacul contine si potasiu, un mineral care combate retentia apei in organism si reda pielii fermitatea de altadata.
Pe parcursul dietei cu spanac slabesti 3 kilograme. Dupa cum ziceam mai sus, nu este indicat sa prelungesti aceasta cura de slabire, intrucat spanacul contine oxalati care, in cantitati prea mari, se cristalizeaza si formeaza pietre la rinichi. Tocmai din acest motiv, dieta cu spanac nu iti este recomandata daca deja suferi de litiaza urinara. De asemenea, trebuie sa stii ca oxalatii impiedica absorbtia optima a calciului in organism.

Dupa incheierea dietei, poti consuma spanac in cadrul unei alimentatii sanatoase si echilibrate. Include-l in salate proaspete, omlete, pizza, lasagna, musaca si in smoothie-uri racoritoare.

Dieta cu spanac: meniul pe 5 zile

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert tare si o salata mica din 2 rosii si frunze de spanac, cu dressing din suc de lamaie si ulei de masline + 2 felii de paine din cereale integrale
Pranz: piept de pui la gratar cu garnitura de spanac
Cina: salata de spanac cu legume

Ziua 2

Mic dejun: iaurt simplu cu fulgi de ovaz si un ceai neindulcit
Pranz: supa de spanac
Cina: spanac gatit la aburi si un fruct (portocala)

Ziua 3

Mic dejun: omleta cu spanac cu 1 felie de paine din cereale integrale
Pranz: peste cu garnitura de spanac si orez
Cina: spanac gatit la aburi si 2 fructe (portocale)

Ziua 4

Mic dejun: un suc proaspat de spanac, mere si morcovi
Pranz: carne de pui/peste cu garnitura de spanac sau salata de spanac
Cina: orez cu multe mirodenii

Ziua 5

Mic dejun: 2 oua fierte tari si un iaurt
Pranz: carne de pui/peste cu garnitura de spanac
Cina: suc proaspat de fructe

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

scad colesterolul ziua 1 ziua 2 ziua 3 ziua 4 ziua 5
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1940 (s) | 23 queries | Mysql time :0.058496 (s)