News Flash:

Sfaturile Dr. Oz pentru a slabi 5 kg intr-un timp scurt

10 Ianuarie 2013
3709 Vizualizari | 0 Comentarii

“În ultimul timp, portiile de mâncare au devenit tot mai mari, ceea ce înseamna ca e foarte usor sa consumi multe calorii, chiar si atunci când iei o masa sanatoasa”, spune dr. Oz. El spune ca ne putem satura cu portii mai mici daca suntem atente la ce punem în farfurie.

De exemplu, o portie de carne nu trebuie sa fie mai mare decât palma ta, iar o jumatate de farfurie trebuie sa fie ocupata cu legume. Daca manânci în oras, ai observat probabil cât de mari sunt portiile la mai toate restaurantele. Comanda un singur fel fara garnitura dar cu o salata mare de cruditati.

Produsele degresate contin mai putina grasime, ceea ce teoretic este bine pentru ca grasimile au multe calorii. Numai ca ele au si un gust bun. Dr. Oz spune ca pentru a nu se pierde gustul bun, producatorii înlocuiesc grasimile cu alte ingrediente, de exemplu cu zahar sau faina – carbohidrati simpli care dau un gust bun, dar duc la modificari bruste ale glicemiei, ceea ce îti da o senzatie de foame de necontrolat.

Proteinele nu trebuie sa lipseasca dn dieta ta, spune dr. Oz. Acestea îti asigura o senzatie de satietate de durata si sunt necesare pentru muschi puternici. Cauta sa manânci peste o data la doua zile pentru ca pe lânga proteine, el contine si grasimi bune omega 3. Legumele te ajuta sa te saturi cu putine calorii si contin fibre, care previne constipatia.

Produsele “light” care contin mai putine calorii sunt îndulcite cu îndulcitori artificiali în loc de zahar. Teoretic, ar fi bine, numai ca studiile au aratat ca si îndulcitorii artificiali îngrasa la fel de mult ca zaharul pentru ca te fac sa manânci prea mult si îti dau pofta de dulce. “Renunta la îndulcitori si bucura-te de dulciurile naturale, cum sunt fructele sau ciocolata neagra, bogata în antioxidanti”, spune dr. Oz.

Pline de zahar, sucurile sunt bombe calorice care nici nu îti dau vreo senzatie de satietate. Un singur pahar de suc poate sa contina cantitati impresionante de zahar, numai ca gustul dulce este mascat de alte ingrediente si astfel poti ajunge sa bei si un litru de suc, daca nu mai mult, într-o singura zi. “Pe lânga faptul ca îngrasa, sucurile îti maresc riscul de diabet, osteoporoza si carii. Nici macar cele light nu sunt indicate”, spune dr. Oz.

Când consumi zilnic acelasi numpr de calorii, corpul tau începe sa se obisnuiasca si nu mai pierde grasime. “Ca sa continui slabore, variaza consumul de calorii”,  spune dr. Oz. “Consumî azi 1800 de calorii, apoi limiteaza-te la 1600 de calorii mâine si 1700 poimâine”. În acest fel, corpul tau va consuma mai multa energie ca sa se adapteze la ceea ce îi oferi.

Daca nu poti sa bei multa apa, ai si alte metode de a te hidrata. Supele de legume sau pui sunt racoritoare, te hidrateaza si au putine calorii datorita continutului mare de apa. Te ajutp sa te saturi fara sa manânci prea mult.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dr oz legume fara garnitura produsele degresate carbohidrati simpli
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2186 (s) | 34 queries | Mysql time :0.065375 (s)