News Flash:

Sfaturi pentru un stretching eficient

11 Martie 2013
1128 Vizualizari | 0 Comentarii
Cat de important este stretchingul in programul tau de exercitii fizice? De ce trebuie sa tii seama de el si de ce trebuie sa-l executi corect?
1. Stretching-ul conteaza
Nu conteaza ce exercitii ai in rutina sau ce fel de sport practici, intinderea muschilor este o parte foarte importanta a pre-antrenamentului tau. Miscarile de stretching sunt benefice daca alergi, faci ciclism, sau practici vreun sport precum baschetul sau tenisul. Chiar daca faci numai exercitii cu greutati, stretching-ul te va face mai capabila de a-ti sustine propriul corp si in acelasi timp il va face mai flexibil pentru antrenamentul ce urmeaza.
2. Întinde-te incet
Este important ca stretching-ul sa se desfasoare in mod corespunzator, pentru a evita incordarea muschilor. Stretching-ul ar trebui sa se faca lent si uniform si ar trebui sa se intinda asupra tuturor grupelor musculare.Nu incerca sa sari in sus si in jos atunci cand efectuezi stretching-ul, desi ai putea simti ca si cum picioarele se intind, tu de fapt, pui stres suplimentar pe muschi si articulatii, care ar putea sa se deterioreze in timp. 
3. Variaza miscarile
Întinde-ti corpul cu grija pentru a te asigura ca acesta este incalzit corespunzator. Utilizeaza pozitiile de stretching care iti permit sa te intinzi atat pe verticala cat si pe orizontala:de exemplu, atunci cand faci intinderi de trunchi din asezat pentru a ajunge la picioare sau din stand pentru aceeasi miscare, acest tip de exercitiu va lucra toate grupele musculare ale picioarelor tale. Utilizand o varietate de pozitii de stretching este o modalitate foarte buna de a intinde toti muschii, astfel incat picioarele si restul corpului sa fie complet incalzit si flexibil.
4. Fa stretching imediat dupa antrenament
Efectueaza miscarile de intindere chiar imediat dupa terminarea antrenamentului. Astfel, te vei asigura ca muschii si articulatiile se vor relaxa. În plus, vei forta muschiul sa revina la forma dinaintea antrenamentului si poti evita sau atenua febra musculara. (sursa: unica.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

stretchingul exercitii fizice
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1759 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022424 (s)