News Flash:

Sfaturi pentru a-ti intari muschii pelvieni

24 Februarie 2013
5703 Vizualizari | 0 Comentarii

Mai intai, sa lamurim unde sunt acesti muschi; ii simti atunci cand ii incordezi incercand sa iti tii fluxul de urina.
Muschii de la nivelul pelvian pot fi intariti in timp ce stai in picioare sau culcat. Rotirile de bazin se fac pe verticala. Departeaza-ti picioarele si indoaie usor genunchii. Pune mainile pe solduri si misca-ti pelvisul in sensul acelor de ceasornic, apoi in directia opusa. Roteste-ti astfel bazinul timp de cateva minute.
Cand esti in pozitia culcat, ridica bazinul. Stai intins, pune mainile pe langa corp si indoaie picioarele astfel incat sa stai cu talpile lipite de pardoseala. Apoi ridica fundul si incordeaza-l. Fa acelasi lucru cu muschii din partea interioara a coapselor. Ramai in aceasta pozitie atat timp cat numeri pana la 10. Foloseste-ti bratele pentru a te sprijini de podea. Repeta exercitiul de 10 ori.

Exercitii pentru intarirea posteriorului
Un posterior ferm nu este doar atractiv, ci iti poate fi de folos si pentru activitatile tale din dormitor. Intinde-te pe burta si suge stomacul. Alternativ, ridica piciorul stang si drept. Cand ridici piciorul stang, intinde acelasi brat inainte, astfel incat palma sa fie indreptata spre podea si mana dreapta sub cap. Cand schimbi piciorul, schimba si bratul. Repeta exercitiul de 10 ori pentru fiecare picior.

Exercitii pentru muschii din spate si coapse
Poti sa-ti intaresti muschii spatelui inferior in timp ce stai in sezut si te misti in asa fel incat iti atingi genunchii cu mainile intinse. Intarirea pelvisului se face in picioare. Departeaza picioarele si indoaie usor genunchii. Bratele tale trebuie sa stea pe langa corp, cu mainile intinse inainte. Inspira si impinge pelvisul inapoi, apoi impinge-l inainte in timp ce expiri. Repeta acest exercitiu foarte benefic timp de 5 minute.

Exercitii pentru intarirea prostatei
De ce ar trebui sa iti intaresti prostata? Deoarece spasmele orgasmului sunt mai puternice si, de asemenea, eliberezi hormoni mai multi. Exercitiul iti intareste si muschii din anus. Miscarile pentru prostata sunt simple, le poti face in picioare, in sezut sau culcat. Trebuie sa iti incordezi muschii fundului si sa ii mentii cat mai mult posibil. Odihneste-te un minut si continua de cate ori poti.
 

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ridica bazinul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1346 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014048 (s)