News Flash:

Sfaturi pentru a pregati un mic dejun sanatos copilului tau

28 Ianuarie 2011
2655 Vizualizari | 0 Comentarii

Un mic dejun sanatos este calea sigura pentru combaterea obezitatii la tineri. Potrivit medicilor, copiii nu trebuie lasati de capul lor, sa manance ceea ce vor. A trata copilul si adolescentul ca pe un adult este o greseala pe care o fac multi parinti.

Alimentatia trebuie sa fie suficienta din punct de vedere caloric si nutritive. Asta inseamna ca acestia trebuie sa consume carne si lactate, legume si fructe, dar toate astea in functie de activitatea depusa. Daca adultilor nu le fac bine grasimile, fainoasele in exces si mezelurile, cu siguranta acestea au efecte negative si in cazul copiilor.

Iata cateva sfaturi care va pot ajuta sa pregatiti un mic dejun sanatos pentru copiii vostri:

1. Nu lasati copilul sa  sara peste micul dejun. Specialistii au demonstrat ca micul dejun ajuta la echilibrarea dietei si asigura performanta intelectuala.

2. Foloseste blender-ul. In blender poti combina foarte multe legume si fructe pentru a obtine sucuri sanatoase.

3. Cerealele sunt o alegere excelenta pentru micul dejun, mai ales daca mai adaugi pe langa acestea fructe, alune sau germeni de grau. Cerealele integrale sunt bogate in fibre, care reduc riscul de aparitie a bolilor cardiovasculare. De asemenea, alimentele bogate in fibre asociate cu consumul de lichide previn constipatia.

4. Pizza pregatita in casa, daca are multe legume si branza, poate fi o alta alegere potrivita pentru un mic dejun sanatos.

5. Iaurtul si cornurile sunt si ele bune pentru micul dejun.

6. Fructele proaspete, legumele, ouale fierte, briosele din cereale intregrale sunt potrivite pentru prima masa a zilei.


Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1515 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020558 (s)