News Flash:

Sfaturi pentru a depasi astenia de primavara

22 Martie 2019
478 Vizualizari | 0 Comentarii

Somnolenta, starea permanenta de oboseala si dificultatea de concetrare sunt cateva dintre semnalele prin care organismul tau trece atunci cand se confrunta cu astenia de primavara. Iata cele mai rapide si eficiente solutii care îl ajuta si îti dau energie! Potrivit specialistului în nutritie, prof. dr. Gheorghe Mencincicopschi, cele mai bune surse de vitamina C sunt: macesele, catina (de 10 ori mai multa vitamina C decat citricele), ardeii iuti, coacazele negre (de 4 ori mai multa vitamina C decat portocalele), urzica, patrunjelul (are de 4 ori mai multa vitamina C decat citricele), rosiile, kiwi (mai bogat în vitamina C decat portocalele) si varza de Bruxelles. Daca ai timpul necesar începe-ti dimineata cu o plimbare sau o alergare usoara în parc. În cazul în care serviciul nu-ti permite sa faci acest lucru, încearca sa faci acest lucru seara. Este binevenita orice activitate care pune sangele în miscare si îti face placere. Alege înotul, dansul, exercitiile efectuate la sala de fitness, orice! Numai nu sta degeaba, ci misca-te pentru sanatatea ta!

Daca iarna ne ofera mai putine posibilitati în materie de verdeturi si alimente proaspete, acum nu mai ai de ce sa te plangi. Alege fructele proaspete si de sezon, legumele cat mai variate si verdeturi de toate felurile (patrunjel, marar, spanac, salata verde, ceapa verde, rucola, urzici, stevie, leurda). Amesteca-le în salate, pune-le în blender, gateste-le! Cu cat mai diversificate si colorate, cu atat mai bine pentru sanatatea ta! Cele mai bune surse de magneziu le gasesti în: sfecla, spanac fiert, naut fiert, caise uscate, fasole alba si rosie fiarta, porumb fiert, broccoli, papadie cruda, cartofi copti, nuci, seminte de floarea-soarelui, migdale, smochine uscate, curmale uscate, prune uscate, banane. Absorbtia fierului este stimulata de vitamina C. Cele mai bune surse de fier: carne, organe, faina fortifiata cu fier si derivatele sale, oua, chimen, oregano, foi de dafin, patrunjel uscat, scortisoara, piper negru, boia de ardei, ciuperci, cafea boabe cruda, germeni de grau. Ceaiul verde te revigoreaza, imbunatateste nivelul de energie si te mentine în forma pe parcursul zilei. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

astenie primavara vitamina c verdeturi inot alimente crude germeni
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1588 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020998 (s)