News Flash:

Sfaturi de la dr. Oz pentru a dormi mai bine

6 Martie 2012
2764 Vizualizari | 0 Comentarii

Un somn de calitate este esential pentru pastrarea sanatatii. Atunci cand nu dormi suficient, nivelul de energie este scazut, productivitatea la fel, iar sistemul imunitar nu mai este capabil sa te apere de boli asa cum ar trebui. Iata cateva sfaturi de la dr. Oz pentru a dormi mai bine:  

1. Cina trebuie luata cu doua ore inainte de somn
Stabileste-ti un program ordonat, astfel incat dupa masa de seara sa treaca mai mult de doua ore inainte aa mergi la somn. De asemenea, dr. Oz recomanda sa eviti la cina produsele procesate si acide care iti pot perturba somnul, din cauza ca provoaca acid la stomac sau indigestie.

2. Inchide telefonul mobil
Este recomandat sa eviti telefonul mobil odata ce te-ai pus in pat la somn. De asemenea, pastreaza-l cat mai departe de pat pe timpul noptii, sugereaza dr. Oz care explica faptul ca radiatiile emise de telefonul mobil pot sa-ti perturbe somnul.

3. Pastreaza o temperatura normala in camera, pe timpul noptii
Este recomandat ca temperatura in camera in care dormi sa nu depaseasca 20 de grade Celsius. De asemenea, dr. Oz recomanda sa dormi cu sosete in picioare, deoarece astfel pacalesti corpul ca este cald, iar temperatura lui scade si-ti va permite sa ai un somn odihnitor.

4. Fa o baie fierbinte cu sare Epsom si bicarbonat de sodiu
Amesteca in apa din cada o cana cu saruri de baie Epsom si o cana cu bicarbonat de sodiu care au rolul de a relaxa musculatura. Aplica aceasta reteta inainte de culcare pentru a avea un somn odihnitor.

Pe langa aceste trucuri care sunt menite sa te ajute sa dormi mai bine si sa te trezesti fresh, dr. Oz are cateva solutii pentru a avea mai multa energie:

- Inlocuieste cafeaua de dimineata cu ceaiul alb care iti ofera o energie pe parcursul intregii zile.

- In loc sa bei o cafea dupa pranz ca sa te revigorezi, Dr. Oz iti recomanda suplimentele cu guarana.

- Consuma fructe si legume bogate in apa pentru a preveni deshidratarea organismului (pepene, pere, capsuni, zucchini, ardei, telina bete).

- Inlocuieste grasimine nesanatoase cu cele care iti dau energie, cum ar fi uleiul de cocos sau cel din seminte de palmier.

- Combate oboseala cu ajutorul suplimentelor nutritive cu L-Carnitina, un aminoacid care joaca un rol important in metabolizarea grasimilor si in oxigenarea organismului.

- Imbunatateste functionarea tiroidei consumand carbohidrati complecsi, cum ar fi amarantul, quinoa, meiul, cerealele integrale sau pastele din grau integral.

- Redu riscul de inflamatii in organism consumand suc din coacaze negre.

Sursa: Eva.ro


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1793 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022318 (s)